شناسهٔ خبر: 66951019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مسئول کمیته فرهنگی هیئت کنگ‌فو استان خراسان رضوی:

باید از اخلاق و منش ائمه اطهار الگو گرفت

مسئول کمیته فرهنگی هیئت کنگ‌فو استان خراسان رضوی گفت:  آنچه که به عنوان تیتر اول این دوره آموخته شد اخلاق و منش پهلوانی بود که در سیره ائمه اطهار وجود داشته است و باید از آن‌ها الگو گرفت.

صاحب‌خبر -

حسام ظفران‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دوره توانمندسازی مسئولان ورزشی که به میزبانی اصفهان برگزار شد اظهار کرد: سال گذشته یک هیئت مذهبی عزاداری امام حسین (ع) را ایجاد کردیم. با این هیئت در مراسم‌های آئینی و مذهبی شرکت داشتیم و در نهایت نیز این فعالیت‌های مذهبی به مسابقات قهرمانی کشور در زمینه قرائت قرآن و مفاهیم قرآنی منجر شد. در ورزش پهلوانی و باستانی ایرانیان از لحظه ورود تا پایان جلسه مدح حضرت علی (ع) خوانده می‌شود و این موضوع باعث افزایش روحیه جوانمردی و هم‌افزایی جوانان می‌شود. این مسابقات با همکاری آستان قدس رضوی به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

وی افزود: دوره توانمند سازی مسئولان ورزشی بسیار آموزنده بود. بدون تردید تمام افراد به این آموزش‌ها نیاز مبرم دارند. چراکه هم افزایی، همدلی، همبستگی و اتحاد کمیته‌های فرهنگی در تمام رشته‌های ورزشی را ایجاد می‌کند. آنچه که به عنوان تیتر اول این دوره آموخته شد اخلاق و منش پهلوانی بود که در سیره ائمه اطهار وجود داشته است و باید از آن‌ها الگو گرفت. امنیت و آسایش یک جامعه بدون بزهکاری در سایه تعالیم پهلوانی است‌. هرچه نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم ایرانی اسلامی سوق داده شوند امنیت و آرامش بیشتر جامعه در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری تأمین خواهد شد.

نظر شما