شناسهٔ خبر: 66950861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه‌اندازی رشته ارشد آموزش ابتدایی در موسسه آموزش عالی خرد بوشهر

مدیر گروه کارشناسی ارشد علوم تربیتی موسسه آموزش عالی خرد بوشهر از راه‌اندازی رشته ارشد آموزش ابتدایی در این موسسه برای نخستین‌بار خبر داد.

صاحب‌خبر -

راه‌اندازی رشته ارشد آموزش ابتدایی در موسسه آموزش عالی خرد بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالرضا عرب‌زاده بیان کرد: امسال و برای سال تحصیلی جدید، در راستای توسعه رشته‌های کارشناسی ارشد یک رشته دیگر به دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی اضافه شده و برای مهرماه آینده در دو رشته مدیریت آموزشی و آموزش ابتدایی دانشجو پذیرش می‌شود.

وی افزود: این اقدام در وهله نخست در راستای رفاه دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و در وهله بعد در راستای رفاه دانش آموختگان دبیری گرایش‌های مرتبط در مقطع کارشناسی سایر دانشگاه‌های استان و کشور در رشته‌های مختلف صورت پذیرفته است.

عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی خِرَد بوشهر و مدیر گروه کارشناسی ارشد علوم تربیتی این موسسه آموزش عالی، گفت: معلمان و آموزگاران استان بوشهر که قصد ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد را دارند از این پس می‌توانند با صرف هزینه کمتر و با دارا بودن فضای مناسب آموزشی و امکانات خوب و استفاده از اساتید مجرب در این موسسه به تحصیل بپردازند.

عرب زاده یادآور شد: هدف اصلی این موسسه آموزش عالی تربیت شهروندان تحصیل‌کرده با مدارج عالیه و همچنین تربیت معلمان فکور و متخصص در دوره‌های کارشناسی ارشد است.

نظر شما