شناسهٔ خبر: 66950372 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ديدار مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان با همسر و فرزند شهيد«نبي اله خطيري»

صاحب‌خبر -
ديدار مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان با همسر و فرزند شهيد«نبي اله خطيري»
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای اجرای طرح سپاس و تکریم جامعه ایثارگری، با همسر و فرزند شهید والامقام«نبی اله خطیری» دیدار کردند.

به گزارش ایثار، دکتر جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به اتفاق حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار یا همسر و فرزند شهید والامقام «نبی اله خطیری» ضمن گرامیداشت شهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و یاران شهیدش، گفت: شهدا دارای مقام والایی هستند که توجه به آنها وظیفه همگان است و هر چه در این مسیر تلاش کنیم در حقیقت در برابر کار بزرگ این بزرگمردان هیچ کاری انجام نداده‌ایم.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر موجب تقویت روحیه خدمت رسانی می شود، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک نهاد مولود انقلاب در راستای رسالت خود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معزز شاهد و ایثارگر را یک اصل و اولویت می‌داند و از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم بهره‌ می‌گیرد.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در ادامه این دیدار همسران شهدا را اسوه‌های صبر، شجاعت و بصیرت دانست و افزود: همسران معظم شهدا الگوی اخلاق و معنویت هستند و امیدواریم که خداوند متعال به آنان، عزت و سلامتی بدهد تا در تبیین راه شهیدان و انتقال آن به نسل آینده کوشا و موفق باشند.
حامد علامتی خطاب به همسر شهید خطیری گفت: دیدار با شما و دردانه‌ شهید«نبی اله خطیری» مایه‌ مباهات ما، همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
شهید«نبی اله خطیری» فرمانده گروهان مرزی کرند گنبد کاووس بود و در تاریخ چهارم دی ماه سال 1399 در راه دفاع از وطن و برای تامین امنیت مرزها به دست اراذل و اوباش شرور در حین ماموریت در منطقه مرزی کرند به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

نظر شما