شناسهٔ خبر: 66949263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت یزد:

کشتار آوارگان در رفح تمام دنیا را بر ضد صهیونیستها کرده است

حمید رضا دهقان

امام جمعه موقت یزد با اشاره به گسترده شدن جبهه مقاومت در سراسر دنیا، گفت: جنایات وحشتناک این روزهای صهیونیستها در منطقه رفح و کشتار آوارگان جنگی، تمام دنیا را بر ضد صهیونیستها کرده است.

صاحب‌خبر -

آیت الله «سید ناصر محمدی» امروز یازدهم خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل این شهر برگزار شد، به رعایت تقوی الهی و پرهیز از گناه توصیه کرد و گفت: فردا شنبه مصادف با ۲۳ ذی القعده روز زیارتی خاصه امام رضا(ع) است که امیدواریم مورد اهتمام دوستدارن آن امام همام واقع شود.

وی روز ۲۵ ذی القعده را مصادف با روز «دحو الارض» خواند و گفت: این روز مبارک و با فضیلتی است که شب و روز آن به برکت به زمین و خارج شدن خشکی‌ها از زیر دریاها زمان مناسبی برای عبادت خداوند است.

خطیب جمعه یزد ضمن تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب در روز چهاردهم خردادماه، گفت: امام(ره)،کسی بود که با احیای مجدد اسلام، مستضعفین عالم را به جنب و جوش درآورد.

وی با اشاره به خدمات بزرگ خمینی کبیر(ره)، از جمله آنها را تجدید حیات دینی و معنوی انسان معاصر و بطلان نظریه‌های ضد دینی در دورانی که دینداری در حال فراموشی بود، خواند و اضافه کرد: احیای فکر دینی در میان سیاستمداران و افزایش تلاش جهانی برای آشنایی با اسلام، تشکیل جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار و صدور نرم گفتمان انقلاب اسلامی در جهان از دیگر خدمات بنیانگذار کبیر انقلاب بود.

آیت الله محمدی با اشاره به آغاز امامت مقام معظم رهبری در عصر همان روز، گفت: مستکبرین با رفتن امام(ره) جشن پایان انقلاب اسلامی را برپا کردند ولی عصر همان روز امام بازگشت اما جوان و در قامت مقام معظم رهبری و از آن موقع تاکنون راه، ارزش‌ها و آرمانهای امام با هدایت معظم له تداوم یافته است.

وی به جنایت رژیم پهلوی در ۱۵ خردادماه اشاره و اضافه کرد: البته این رفتار را امروز نیز از سوی مستکبرین جهان به طور خاص رژیم صهیونیستی  با پشتیبانی آمریکا پس از جنایات فراوان در غزه، در منطقه رفح نیز با کشتار پناهجویان شاهدیم.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به خوی وحشیگری صهیونیستها در جنایات این روزهایشان، گفت: این رفتار صهونیستها باعث اعتراض اکثر کشورهای جهان و حتی کشورهای اروپایی و واکنش سازمان ملل و شورای امنیت و به انزوا رفتن بیشتر این جنایتکاران شده است.

وی گفت: زمانی نیز محمدرضا پهلوی دست نشانده همین مستکبران در ایران مردمی را برای استقلال کشورمان کفن پوشیده و بدون سلاح به خیابان آمده بودند را به رگبار گلوله بست.

آیت الله محمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گسترش جبهه مقاومت در دنیا و نامه اخیر مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکا، اظهار کرد: معظم له در این نامه فرمودند؛ شما(دانشجویان) اکنون بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید و در بخش درستی از تاریخ قرار گرفته‌اید که در حال ورق خوردن است.

وی ادامه داد: این نامه مقام معظم رهبری واکنشها و بازخوردهای زیادی در بین دانشجویان و اساتید دانشگاه و سیاستمداران داشته و افتخار می کنیم که رهبری کشورمان مستضعفین دورترین نقاط جهان را نیز هدایت می‌‎کنند.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از روز گذشته و تداوم آن تا سه روز آینده، گفت: مردم آگاه باشند که کسی را از بین تاییدشدگان شورای نگهبان برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که شایسته‌تر و اصلح‌تر است.

آیت الله محمدی گفت: باید به کسی رای بدهیم که مسیر شهید آیت الله رئیسی را ادامه می‌دهد و بدون آرام و قرار برای خدمت به مردم در اقصی نقاط کشور تلاش کند و وعده‌هایی دهد که به آن عمل کند.

وی گفت: مردم توجه داشته باشند که تجربه نشان داده است که هر کدام از این نامزدها که شبکه های خارجی و سایتهای غیر انقلاب از آنها حمایت می‌کنند، قطعاً افرادی مناسب برای تصدی پست ریاست جمهوری نیستند چرا که دشمنان بی خود نسبت به کسی طمع نمی‌کنند.

امام جمعه موقت یزد در پایان نیز با اشاره به آغاز فصل تعطیلی و اوقات فراغت جوانان، از والدین خواست تا فرصتهای مناسبی را برای فرزندان خود در این ایام در جهت پیشرفت و ترقی آنها فراهم کنند.

انتهای پیام     

نظر شما