شناسهٔ خبر: 66949142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید امام جمعه اهواز بر ادامه راه رئیس جمهور شهید+فیلم

امام جمعه اهواز گفت: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید ادامه دهنده راه شهید آیت الله رئیسی در خدمت به مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش افزود:شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ولایی و انقلابی بود که برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی تلاش و همت کرد. اخلاص،راه خدا گام بر داشتن و خدمت به مردم بود که ملت ایران تشییع باشکوهی از پیکر مطهر رئیس جمهور شهید و همراهانش کردند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه افزود: ملت ایران حضوری باشکوه و حماسی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت و مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی خواهند زد و رئیس جمهوری که توسط مردم انتخاب می‌شود باید ادامه دهنده راه شهید آیت الله رئیسی در خدمت به مردم باشد.

امام جمعه اهواز با تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: هنر امام امت این بود که  افرادی تربیت و پرورش داد که در تراز انقلاب اسلامی بودند مردانی همچون شهیدان آیت الله رئیسی و سردار سپهبد قاسم سلیمانی که مجاهد و جان بر کف بودند. روز یک شنبه نیز مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردم روز یک شنبه سیزدهم خرداد در مصلی مهدیه امام خمینی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد: اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش اسرئیل در تاریح بی سابقه است و کشور‌هایی از جمله آمریکا که بر حسب ظاهر این اعمال ددمنشانه را محکوم می‌کنند در واقع با کمک تجهیزاتی از این جنایتکاران حمایت می‌کنند. ملت ایران ضمن محکومیت این اقدامات همواره حامی مردم غزه و فلسطین هستند.

<div id="video-display-embed-code_11174834"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248495/11174834?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما