شناسهٔ خبر: 66948559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت بیش از ۳ هزار حلقه صالحین بسیج در آذربایجان غربی 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی از فعالیت بیش از ۳ هزار حلقه صالحین بسیج در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجمع استاد یاران شبکه تربیتی بسیج، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه، جانشین سپاه شهدای آذربایجان غربی و ائمه جمعه شمال استان آذربایجان در خوی برگزار شد. 

در این مجمع که فرماندهان سپاه شمال استان هم حضور داشتند در خصوص سند اعتلای بسیج با محوریت توسعه فعالیت قرارگاه‌های صالحین و نحوه فعالیت و اولویت بندی فعالیت حلقه‌های صالحین در شهرستان‌ها بحث و تبادل نظر شد. 

در این مجمع حجت اسلام سلامتی از استادان برجسته تعلیم و تربیت سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید برضرورت ساماندهی فعالیت شبکه‌های تربیت صالحین بسیج برضرورت تقویت صالحین تاکید کرد و افزود: امروز جامعه ما برای رسیدن به اهداف متعالی جهاد تبین و نیاز‌مند انسان‌های بصیر، بیدار و مومن است. 

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این مجمع موضوع تعلیم و تربیت را یکی از مهمترین و اصلی‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت در سپاه و بسیج تقویت حلقه‌های صالحین از ضرویات است. 

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان انقلاب شبانه روز با امپراتوررسانه‌ای برافکار و اندیشه جوان ایرانی همجمه دارند ما وظیفه داریم براساس مقوله دینی و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب تربیت نسل صالح را با بهره گیری از ظرفیت صالحین جلو ببریم. 

حجت الاسلام فیاضی امسال از گسترش فعالیت حلقه‌های صالحین بسیج در استان به همت استادیاران در موضوعات مختلف هم خبر داد و افزود: در این استان بیش از ۳ هزار حلقه صالحین برادران و خواهران فعال است که فعالیت تربتتی خود را براساس مباحث جهاد تبین برنامه ریزی کرده اند. 

وی افزود: تبین مسائل سیاسی و فرهنگی روز، توسعه فعالیت‌ها و آموزش‌های قرآنی دارالقرآن‌های بسیج در زمینه حفظ و درک مفاهیم قرآن در اولویت برنامه‌های گروه‌ها و حلقه صالحین قرار دارد.

ائمه جمعه شمال استان هم در این مجمع دیدگاه‌های خود را برای توسعه فعالیت شبکه‌های تربیتی بسیج و فعالیت حلقه‌های صالحین مطرح کردند.

نظر شما