شناسهٔ خبر: 66947912 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

واکنش سفارت ایران در تکذیب سیاه نمایی های رسانه سوئد

ایسنا : سفارت ایران در سوئد در بیانیه‌ای اعلام کرد که توجه به منابع اخبار مندرج در رسانه‌های سوئد علیه ایران، کذب بودن آنها را کاملا روشن می‌کند.

صاحب‌خبر -

 

 متن بیانیه سفارت کشورمان در سوئد به شرح زیر است: در شرایطی که جنایات، رفتارهای غیرانسانی، نسل کشی، و اعمال هولناک و شرم آور رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم بی گناه فلسطین، همه جهانیان را در شوک فرو برده و قلب همه آزادگان جهان را به درد آورده است، متاسفانه برخی از رسانه‌های سوئد، به ادعاهای کذب و بی اساس رسانه‌ها و دستگاه‌های وابسته به این رژیم سفاک استناد کرده و گزاره‌هایی سراسر دروغ و مجعول را علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده‌اند.

خبر مرتبط
خط و نشان یمن برای آمریکا و انگلیس/پاسخ دردناک در راه است

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات آمریکا و انگلیس به یمن از پاسخ دردناکی خبر داد که در انتظار متجاوزان است.

در رد این ادعاهای عجیب، همین بس که منبع آنها رسانه‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم اسرائیل است. دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیمی‌ که سابقه آن در جعل اخبار و گزارشها، در جریان نسل‌کشی این رژیم در غزه بر همگان ثابت شده است. به نحوی که علیرغم کشتار وحشیانه مردم بی گناه در روز روشن، با تولید اخبار و گزارشهای جعلی، با پر رویی تمام، خود را مبرا می‌کند و به صورتی بی شرمانه، جنایات شوکه کننده خود را توجیه می‌نماید.

از رسانه‌های سوئد این انتظار وجود دارد که به ادعاها و گزارشهای منتشر شده توسط  رژیم اسرائیل به هیچ وجه اعتماد نکنند و همسو با جریان عظیم جهانی، از ظرفیت خود برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین استفاده نمایند.

 

نظر شما