شناسهٔ خبر: 66947828 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت بیش از ۱۰۰ هزار تخلف جاده‌ای در آذربایجان‌غربی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ هزار تخلف جاده‌ای توسط سامانه ثبت تخلفات عبور ومرور در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

علی امامی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت بیش از ۱۰۰ هزار تخلف جاده‌ای در استان، گفت: ۴۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده‌های استان فعال هستند که در ۲ ماه گذشته بیش از ۲۱ میلیون و ۳۴۱ هزار پلاک توسط این سامانه‌ها خوانده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۶ دستگاه دوربین عکسبرداری ثابت در محور‌های آذربایجان‌غربی فعال هستند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۴ سامانه توزین در حال حرکت استان، بیش از یک میلیون و ۲۸۲ هزار پلاک خوانده و تخلف ۳ هزار و ۳۱۵ پلاک را نیز ثبت کرده‌اند.

امامی با اشاره به اینکه ۱۱۴ سامانه تردد شمار در استان فعال است، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۳۸۴ هزار تردد بین استانی توسط این دستگاه‌ها ثبت شده که بطور میانگین متوسط تردد روزانه در محور‌های مواصلاتی استان ۵ هزار و ۸۵۶ تردد است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: از آغاز امسال تاکنون ۳ هزار و ۳۳۱ تماس با سامانه تلفن گویا و پاسخگویی ۱۴۱ انجام شده که از این تعداد به ۲ هزار و ۷۸۰ تماس توسط اپراتور‌ها پاسخ داده شد.

نظر شما