شناسهٔ خبر: 66947432 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

آسیاتک خوانسار را به اینترنت فوق سریع فیبر نوری مجهز کرد

بیش از هفت هزار خانوار خوانساری تحت پوشش اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

بورس‌نیوز:

 

به گزارش روابط عمومی آسیاتک؛ آیین آغاز بهره‌برداری پروژه توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌های شهرستان خوانسار در استان اصفهان، امروز، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ با حضور امیر محمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیران شرکت انتقال داده‌های آسیاتک و مدیران شهری در شهرداری خوانسار برگزار شد. در ادامه این مراسم از خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در یکی از کسب‌وکار‌های این شهر رونمایی شد. 

با آغاز بهره‌برداری این پروژه، بیش از ۷۰۰۰ خانوار این شهرستان تحت پوشش اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک قرار می‌گیرند. اکنون پروژه توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکار‌های آسیاتک در شهر‌های داران، نجف آباد، گلپایگان و خمینی شهر نیز در جریان است و در آینده نزدیک نیز به مرحله بهره‌برداری می‌رسد. 

 

 

گفتنی است، آسیاتک علاوه بر استان اصفهان در استان‌های مازندران، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس متولی اجرای توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهاست و امروز، بیش از هشت هزار و ۸۰۰ خانوار ایرانی در ۱۱ شهر کشور از این خدمات بهره می‌برند.

اشتراک گذاری :

نظر شما