شناسهٔ خبر: 66947264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۱۷۷ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان - ایرنا - ۱۷۷ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال امروز/ جمعه/ همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۷۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال در این استان خبر داد و گفت: ۱۰۱ پروژه در حوزه شمال و ۷۶ پروژه در حوزه جنوب این استان افتتاح شد.

ایوب کرد بیان کرد: این طرح‌ها شامل طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه، روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی و محورهای فرعی و روستایی، ساخت رده های روستایی، اورهال و بازسازی ماشین آلات راهداری، رفع نقاط پر حادثه، ساخت و مرمت پل‌ها و همچنین ساخت مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی در حوزه شمال و جنوب این استان است.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفرهای استانی خود، صبح امروز جمعه ۱۱ خرداد ماه به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پروژه‌های حوزه راه استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
افتتاح ۱۸۲ کیلومتر باند دوم و راه اصلی با اعتبار ۳۱۷۲ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۱۳۳ کیلومتر باند دوم با اعتبار ۳۵۷۸ میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان در برنامه این سفر قرار دارد.
همچنین در حوزه مسکن قرار است ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن شهری و روستایی در سراسر استان سیستان و بلوچستان افتتاح شود.
واگذاری زمین برای ساخت ۲۶ هزار و ۴۹۵ واحد یک طبقه حیاط دار و آغاز عملیات آماده سازی ۷۵۵۳ هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان برای ساخت ۱۱۲ هزار و ۴۸۸ واحد مسکونی از دیگر پروژه‌هایی است که با حضور بذرپاش در این استان انجام خواهد شد.

نظر شما