شناسهٔ خبر: 66947029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ هزار و ۴۰۰ یزدی مشغول حفظ کل کلام وحی هستند

یزد- ایرنا- دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار شهید، چهار هزار حافظ قرآن کریم» یزد گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان مشغول حفظ کل کلام وحی در ۱۲ شهرستان استان هستند.

صاحب‌خبر -

" روح الله مطهریان " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد در قالب ۴۹ موسسه فعال قرآن مجید مشغول حفظ آیات نورانی کلام وحی هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در سطح استان ۳۰۰ حافظ کل قرآن مجید شناسایی شدند که داراک مدرک هستند و گسترش آن جزو برنامه محوری است.

این مسئول بیان کرد: حفظ کلام وحی به یاد چهار هزار شهید استان یکی از اقدامات خوبی است که از سال گذشته بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری در استان یزد آغاز شد.

مطهریان گفت: همکاری موسسات قرآنی و تشکل‌های مردمی در کنار همراهی مدارس و مراکز فرهنگی و تبلیغی نقش مهمی در تحقق اجرای طرح دارد.

طرح بالندگی چهار هزار حافظ قرآن کریم به یاد چهار هزار شهید استان یزد با پیگیری اتحادیه قرآنی به عنوان اولین برگزار کننده این طرح و حفظ کل قرآن مجید در حال اجرا است.

هدف از اجرای طرح، حفظ قرآن به تنهایی نیست و این دوره‌ها همراه با تدبر در مفاهیم کاربردی و قابل اجرا در زندگی امروزی در قالب بسته‌های آموزشی متنوع است که در اختیار قرآن‌ آموزان قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما