شناسهٔ خبر: 66946944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

گرانقیمت ترین سرمربیان لیگ برتر انگلیس/ عکس

صاحب‌خبر -

باشگاه فوتبال ایپسویچ تاون آماده است تا با پیشنهاد مبلغی چشمگیر به مربی کنونی خود، کیرن مک‌کنای ایرلندی، او را حفظ کرده و به یکی از پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر انگلیس تبدیل کند.

این مربی ۳۸ ساله پس از هدایت موفقیت‌آمیز «پسران تراکتور» که منجر شد این تیم ابتدا از لیگ یک به چمپیونشیپ و سپس پس از نزدیک به دو دهه به لیگ برتر انگلیس راه پیدا کند، اکنون توجهات بسیاری را از سوی باشگاه‌های بزرگ نظیر منچستر یونایتد، چلسی و برایتون به خود جلب کرده است.

قرارداد قبلی مک‌کنا سالانه حدود ۱.۲ میلیون پوند بود، که او را در میان پردرآمدترین مربیان چمپیونشیپ قرار می‌داد. با این حال، هیئت مدیره ایپسویچ مصمم است تا او را با پیشنهاد قراردادی جدید به ارزش ۵ میلیون پوند در سال برای چهار فصل آینده حفظ کند. این معامله پرسود، مک‌کنا را باوجود عدم تجربه مربی‌گری در سطوح بالا به یکی از پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر ارتقا خواهد داد.

پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر انگلیس

پردرآمدترین سرمربیان

پپ گواردیولا: دستمزد سالانه ۲۰ میلیون پوندی پپ گواردیولا از منچسترسیتی نتیجه موفقیت‌های پی‌در‌پی او، از جمله چهارمین عنوان متوالی پس از سه‌گانه فصل گذشته است.

مائوریسیو پوچتینو: او پیش از آنکه هفته گذشته از چلسی جدا شود، با دستمزد سالانه ۱۰.۴ میلیون پوند دومین سرمربی پردرآمد لیگ برتر بود.

میکل آرتتا: بعد از رفتن پوچتینو، میکل آرتتا از آرسنال به دومین مربی پردرآمد لیگ برتر تبدیل شده است. او سالانه ۹.۵ میلیون پوند درآمد دارد.

اریک تن هاگ: اریک تن هاگ از منچستریونایتد که آینده‌اش نامشخص است، سالانه ۹ میلیون پوند درآمد دارد.

اونای امری: پس از هدایت استون ویلا به لیگ قهرمانان اروپا، اونای امری اکنون سالانه ۸ میلیون پوند درآمد دارد.

آرن اسلات: سرمربی جدید لیورپول، آرن اسلات، سالانه ۶.۸۵ میلیون پوند دستمزد می‌گیرد.

اگر مک‌کنا پیشنهاد ایپسویچ را بپذیرد، دستمزد سالانه ۵ میلیون پوندی او را در کنار مدیران برجسته لیگ برتر مانند شان دایچ از اورتون، آنگه پستکوگلو سرمربی استرالیایی تاتنهام قرار خواهد داد.

علاوه بر چلسی، برایتون و وستهم هر دو به دنبال مدیران جدید هستند و این می‌تواند به این معنی باشد که نام‌های بیشتری در صدر فهرست پردرآمدترین سرمربیان لیگ برتر قرار خواهند گرفت.

طبق آمار منتشر شده توسط Give Me Sport، آندونی ایرائولا از باشگاه بورنموث کمترین دستمزد را در این فصل در لیگ برتر دریافت کرده است. او که قرارداد یک ساله یک میلیون پوندی داشت، به تازگی قرارداد خود را تا پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ تمدید کرده است.

وینسنت کمپانی سرمربی برنلی و راب ادواردز سرمربی تیم لوتون، دو تیمی که به چمپیونشیپ سقوط کردند هر دو سالانه دو میلیون پوند دریافت می‌کردند اما دستمزد کریس وایلدر، سرمربی شفیلد یونایتد نامشخص بود.

راسل مارتین پس از موفقیت ساوتهمپتون در پلی آف، ممکن است شاهد افزایش دستمزد باشد و دستمزد سرمربی جدید لستر که جانشین انزو مارسکا خواهد شد نیز در آستانه فصل جدید مورد توجه خواهد بود.

به گزارش روزیاتو، از آنجایی که باشگاه‌ها همچنان در حال تغییر و اصلاح فهرست‌های مدیریتی خود هستند، دیدن اینکه رده‌بندی دستمزدها چگونه تغییرخواهد کرد جذاب خواهد بود.

سرمربیان لیگ برتر انگلیس

سرمربیان لیگ برتر انگلیس

سرمربیان لیگ برتر انگلیس

سرمربیان لیگ برتر انگلیس

سرمربیان لیگ برتر انگلیس

نظر شما