شناسهٔ خبر: 66946739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

نقش کارگشای دوره‌های توان‌افزایی در ارتقای دانش و توان امدادگران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نقش کارگشای دوره‌های توان‌افزایی در ارتقای دانش و توان امدادگران موثر است.

صاحب‌خبر -

نقش کارگشای دوره‌های توان‌افزایی در ارتقای دانش و توان امدادگران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی افزود: امدادگران مانند همیشه در حوادث و اتفاقات اخیر توفیقات خوبی را کسب کردند.

 وی با توجه به ضرورت دانش به‌روز امدادگران و نجاتگران گفت:  این دوره با عنوان بقا در کویر  دومین دوره توان‌افزایی امسال  است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: اربعین سال گذشته ۱۱۲ هزار نفر از زائرین اباعبدالله (ع) از خدمات پزشکان و امدادگران هلال احمر استان در درمانگاهی که در شهر کاظمین برپا کرده بودند، بهره‌مند شدند.

 محمدعلی کاوسی گفت: نوروز امسال نیز خدمات هلال‌احمر استان به ۱۶۰ هزار مسافر عبوری از استان ارائه شد.

وی  با اشاره به عملیات‌های موفق در سیلاب اخیر، گفت: به همت امدادگران و نجاتگران استان کمترین میزان تلفات جانی را در سیل اخیر داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی  افزود:  با توجه به شرایط اقلیمی استان، نیاز است تا امدادگران نحوه نجات در این اقلیم را مجدد مرور کنند.

 کاوسی  گفت: در دوره‌های توان‌افزایی امدادگران در کنار هم کار تیمی انجام می‌دهند تا با هم‌افزایی در حوادث کارگشایی بیشتر داشته باشند.

دوره توان‌افزایی کویر سه‌قلعه شهرستان سرایان یادبود شهدای خدمت در روزهای چهارشنبه نهم و پنجشنبه دهم خردادماه با حضور ۶۰ نفر از مسئولان پایگاه‌ها و شیفت سراسر استان برگزار شد.

نظر شما