شناسهٔ خبر: 66946348 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در حمایت از رژیم صهیونیستی صورت گرفت؛

تجاوز مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن/ دستکم 14 نفر به شهادت رسیدند

آمریکا و انگلیس بار دیگر در حمایت از رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حمایت مستمر مردم و نیروهای مسلح یمن از مردم مظلوم غزه، مناطق مختلف یمن را آماج تجاوزات خود قرار دادند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، جنگنده های آمریکایی و انگلیسی بامداد امروز جمعه مناطقی در یمن را بمباران کردند.

 

 الجزیره مباشر به نقل از رسانه های وابسته به نیروهای انصارالله در یمن گزارش داد، شمار شهدای حملات هوایی آمریکا و انگلیس به ساختمان رادیوی الحدیده و بندر الصلیف به 14 نفر و شمار زخمیان به بیش از 30 نفر افزایش یافت.

 

این گزارش حاکی است که آمریکا و انگلیس، 13 بار به مناطقی در صنعاء پایتخت یمن و استان ساحلی الحدیده حمله کردند.

 

بر اساس این گزارش، در حمله متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به استان الحدیده، منطقه غلیفقه در الدریهمی هدف قرار گرفت.

 

مدیر دفتر المیادین در یمن اعلام کرده است که اطلاعات اولیه حاکی است که چند خبرنگار در رادیو الحدیده در این تجاوز آمریکا و انگلیس زخمی شده اند.

 

آمریکا و انگلیس همچنین شبکه ارتباطاتی منطقه الاعبوس در حیفان واقع در جنوب استان تعز در جنوب غربی یمن را هدف قرار دادند.

 

متجاوزان آمریکایی و انگلیسی همچنین منطقه جریان در جنوب استان صنعاء را هم بمباران کردند.

 

تجاوزات آمریکا وانگلیس در پی عملیاتهای موفقیت آمیز نیروهای مسلح یمن علیه کشتیرانی رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم در دریاهای سرخ و دریای عرب صورت گرفته است.

 

نیروهای مسلح یمن بارها در حمایت از مردم مظلوم غزه و فشار بر رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن تجاوزات وحشیانه خود به غزه و پایان دادن به محاصره غزه، اهداف نظامی و مهم این رژیم را با موشک و پهپاد مورد حمله قرار داده است و کشتتی های این رژیم و کشتی هایی که بخواهند به بنادر فلسطین اشغالی تردد کنند را هدف قرار می دهد.

 

انتهای پیام/ر.ی/24

 

نظر شما