شناسهٔ خبر: 66945938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد مشخص شدند

اعضا هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد با رای معتمدین این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

انتخابات تعیین اعضا اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات شامگاه پنجشنبه در محل فرمانداری مشهد برگزار و به ترتیب کسب بیشترین آرا حسن موحدیان، حسین شادکام، محمد رضا قلندرشریف، مسعود میرزایی شهرابی، محمد آصفی، محمد تقی فخریان، فاطمه رحمانی و محمدرضا کلایی به عنوان اعضای اصلی و محمد حسین روشنک، حسین زارع صفت، سید محمود تشکری، محمود مادرشاهیان و مهدی حسن زاده نامقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

محسن داوری فرماندار مشهد در حاشیه این مراسم با اعلام نتایج فوق گفت: حضور ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان مشهد از اقشار مختلف در جلسه امروز برنامه ریزی شده بود که این افراد هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل را از میان خود انتخاب کردند.

او افزود: مطابق قانون "سید ابراهیم علیزاده" با نظر شورای شهرستان مشهد نیز به عنوان نهمین عضو اصلی هیات اجرایی انتخابات در شهرستان مشهد معرفی و تعیین شد.

فرماندار مشهد با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ادامه داد: هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مشهد از امروز تشکیل و فعالیت خود را در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تا پایان فرایند برگزاری انتخابات آغاز کردند.

نظر شما