شناسهٔ خبر: 66945796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد با ۱۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی از برخورد با ۱۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

برخورد با ۱۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: این ۱۳ مورد احکام اعم از بنای نیمه کاره، محوطه و دیوار کشی به تعداد ۵ مورد در روستای امامزاده و ۳ مورد در سه راهی ایگدیر و نیز تعداد ۶ مورد در کوی مهندسین در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در تاریخ ۹ خرداد ماه سال جاری در شهرستان ارومیه اجرا شد که قبلا توسط فرماندهی یگان اخطاریه جهت توقف عملیات برای متخفلین صادر شده بود. 
 

تقی زاده اضافه کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه روزی، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

نظر شما