شناسهٔ خبر: 66945146 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح

بروجردی: سازمان ملل نسبت به کشتار وحشیانه در رفح واکنش نشان دهد

منیرسادات سیدرضا

منتخب مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که صورت‌حساب جنایات رژیم صهیونیستی به حساب آمریکا و کشورهای اروپایی حامی رژیم نوشته می‌شود؛ گفت: شورای امنیت سازمان ملل در انجام وظایفش نسبت به کشتار وحشیانه در رفح کوتاهی کرده است.

صاحب‌خبر -

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا با محکوم کردن رژیم صهیونیستی در غزه و رفح گفت: بدون تردید صورت حساب جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حساب آمریکا و کشورهای اروپایی حامی این رژیم نوشته می‌شود.

وی افزود: عامل اجرایی اصلی این جنایت شخص نتانیاهو نخست وزیر جعلی رژیم اشغالگر است که امیدواریم هرچه سریع‌تر طبق مصوبه دیوان لاهه دستگیر شده و به عنوان جنایتکار جنگی پای میز محاکمه آید.

منتخب مجلس دوازدهم با تاکید بر این‌که شورای امنیت در انجام وظایفش کوتاهی کرده است، اضافه کرد: بعد از کشتار وحشیانه در رفح باید جلسه فوق‌العاده سازمان ملل تشکیل می‌شد تا اقداماتی صورت گیرد.

بروجردی همچنین بیان کرد: از ابتدای آغاز کشتار وحشیانه و نسل‌کشی مردم غزه عملا عرصه‌های مربوط به حقوق بشر رنگ باخته چرا که آنها اقدامی برای جلوگیری از کشتار نمی‌کنند و حتی با دانشجویان معترض به این جنایات برخورد می‌کنند آن هم در شرایطی که مدعی آزادی هستند اما اساتید و روسای دانشگاه‌ها را برکنار کرده و دانشجویان را سرکوب می‌کنند.

وی تاکید کرد: اینها نشان می‌دهد که غرب نه تنها سهمی در این جنایت دارد بلکه خود عامل اصلی ایجاد فشار بر مردم مظلوم غزه، کرانه باختری و جای جای فلسطین است. امیدواریم شرایط به سمتی رود که هرچه سریع‌تر شاهد سقوط این رژیم نامشروع باشیم.

انتهای پیام

نظر شما