شناسهٔ خبر: 66943438 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۹۵ کیلوگرم شیشه در مرز میرجاوه

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۹۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در منطقه مرزی شهرستان میرجاوه خبر داد.

صاحب‌خبر -

  سردار رضا شجاعی  گفت: در راستای تشدید مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ، مرزداران غیور هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله مخدر از منطقه مرزی شهرستان میرجاوه به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: مرزداران دلاور این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با اجرای طرح ردزنی و کنترل و پایش منطقه، محل اختفای موادمخدر را شناسایی کردند.

شجاعی بیان کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند در پاکسازی منطقه، مقدار ۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه که به صورت ماهرانه‌ای  لابه لای درختان مخفی شده بود را کشف کنند.

وی در پایان از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت‌های همیشگی مرزنشینان عزیز تقدیر و خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان این فرماندهی قرار دارد.

نظر شما