شناسهٔ خبر: 66943344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی و رسانه:

اخلاص در عمل رمز موفقیت شهید آیت‌الله رییسی بود

اراک- کارشناس مسائل سیاسی و رسانه گفت:اخلاص در عمل رمز موفقیت شهید آیت‌الله رییسی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کریمی شامگاه پنجشنبه در آئین گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در مسجدالقائم شهر محلات، اظهار کرد:
دشمنان انقلاب در پنج گروه منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، وادادگان و ریزش‌های انقلاب، ضدانقلاب خارجی و روشنفکران سیاسی و فلسفی دسته‌بندی می‌شوند.

وی رمز موفقیت شهید رئیسی را اخلاص در عمل دانست و افزود: این گروه‌ها اختلافاتی در خود دارند اما به محض حضور شهید رئیسی، اختلافات را کنار گذاشتند و در مقابل تفکر انقلابی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اعتقاد شهید امیرعبداللهیان به تئوری اروپای دوم، افزود: نگاه این شهید به پدرخوانده‌های اروپایی از قبیل فرانسه، آلمان و انگلیس نبود بلکه معتقد به همکاری با سایر کشورهای اروپایی برای توسعه اقتصاد بود.

این کارشناس رسانه با اشاره به تسویه بدهی‌های کلان دولت که از دوره‌های گذشته مانده بود، تصریح کرد: اردوگاه ضد انقلاب سه سازمان ذهنی تحریف، تخریب و تهدید را شکل داد و بیش از ۴ هزار اندیشکده آمریکایی و اسرائیلی این روند را در پیش گرفتند.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه فروش نفت در سه سال اخیر، گفت: دولتهای گذشته از فروش نفت ناتوان بودند اما در حال حاضر روزانه بیش از دو میلیون بشکه نفت از کشور صادر می‌شود و ارز حاصل از آن نیز به کشور باز می‌گردد که این‌ها نشانه شکست تحریم است.


وی با بیان اینکه شهید رئیسی خستگی را خسته کرد، گفت: سازمان تخریب، هرکسی را که در فضای رسانه‌ای به روشنگری می‌پردازد و خادمان انقلاب را هدف ترور شخصیت قرار داده و از غفلت جامعه استفاده می‌کند.

کریمی ادامه داد: این سه سازمان شبانه روز در حال تولید محتوا است و نبود قانون درست در فضای مجازی موجب تحریف است اما نباید میدان را خالی کنیم چرا که دشمن با استفاده از غفلت ما در شناخت رسانه‌ای و ابزار رسانه‌ای این اقدامات را انجام می‌دهد.

وی کوتاهی رسانه‌ای را یکی از جریانات دشمن برای تقابل با نظام دانست و افزود: جهاد تبیین پیچیده نیست، انتخابات بسیار مهم است چرا که شهید رئیسی میراث سنگینی در تئوری و عمل را بر عهده رئیس جمهور بعد گذاشت و رفت.

نظر شما