شناسهٔ خبر: 66943046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل:

نقش رهبری در رفع آلام فقدان رئیس‌جمهور بی‌بدیل است

اردبیل - ایرنا - دبیرکل مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و راهبری خویش، آلام حاصل از سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهور و همراهان او را برطرف کردند و نقش ایشان در آرامش و ثبات کشور بی بدیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار سعید رضایی عصر پنجشنبه در جلسه اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل اظهار کرد: بعد از سانحه هوایی که به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان انجامید، فضای مجازی متاثر از شبهه افکنی رسانه‌های معاند و دشمن، به دنبال ایجاد التهاب و نگرانی در جامعه بود.

یادگار دفاع مقدس افزود: دوراندیشی و موضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همدلی و همراهی مردم بصیر و قهرمان ایران با اشارات ایشان، مانع بروز هر گونه مشکل در اداره امور کشور و ایجاد حواشی احتمالی شد و در طول تاریخ انقلاب اسلامی، رهبری همواره باعث قوام و استحکام نظام و کشور بوده اند.

وی ادامه داد: اکنون با اینکه هنوز داغدار از دست دادن آیت الله رئیسی و همراهان ایشان هستیم، برای شادی ارواح آسمانی و سعادت اخروی آنها دعا می‌کنیم و در عین حال، قرار و قوام حاکم بر کشور و جامعه را به طور کامل لمس می‌کنیم.

دبیرکل مجمع ایثارگران پایدار متحد استان اردبیل گفت: تشییع تاریخی رئیس جمهور فقید و یاران ایشان بر دوش ملت فهیم و قدردان ایران اسلامی، اراده مصمم ملت برای پشتیبانی از نظام اسلامی و ارزش‌های ملی را نشان داد و بی شک حضوری با شکوه تر از مردم انقلابی و آگاه را در انتخابات پیش رو (هشتم تیرماه) شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما