شناسهٔ خبر: 66942682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ آزادگان: خیبر خرم آباد در آستانه صعود به لیگ برتر/استقلال ملاثانی گلباران شد

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته سی و دوم لیگ آزادگان با پیروزی میزبانش استقلال ملاثانی را با شکست سنگین مواجه کرد تا در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم خیبر خرم آباد با نتیجه ۶ بر ۲ میزبانش را از پیش رو برداشت.

تیم خیبر خرم آباد که برای صعود به لیگ برتر سه امتیاز این دیدار را نیاز داشت بازی را هجومی آغاز کرد و بارها خط دفاعی حریفش را تحت فشار قرار داد.

در دقیقه هفدهم این دیدار مهرداد قنبری شوتی را روانه دروازه استقلال ملاثانی کرد و دروازه بان این تیم توپ را بازگرداند تا شهرام سالاری روی ریباند گل اول خیبر را به ثمر برساند.

شاگردان رضا مهاجری بعد از زدن گل روحیه مضاعفی بدست آوردند و برای زدن گل‌های بعدی تلاش کردند. در دقیقه ۳۶ حمیدرضا طاهر خانی با پاسی در عمق شهرام سالاری را صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن گل دوم خود و خیبر خرم آباد را به ثمر برساند تا بازی در این نیمه با ۲ گل به سود خیبر خرم آباد به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز هم این شاگردان مهاجری بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه ۵۱ علیرضا دغاغله در موقعیتی عالی توانست گل سوم خیبر را با ضربه‌ای تماشایی به ثمر برساند.

بازیکنان استقلال ملاثانی که چیزی برای از دست دادن نداشتند روی به بازی هجومی آوردند و در دقیقه ۶۶ علی فاتح از پشت محوطه جریمه با شوت والی به شکل زیبا دروازه خیبر را باز کرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۸ علیرضا دغاغله با پاس عرضی حمیدرضا طاهرخانی را صاحب موقعیت گلزنی کرد و این بازیکن گل چهارم خیبر را وارد دروازه میزبانش کرد.

بازیکنان ملاثانی برای کم کردن اختلاف توپ و میدان را در اختیار گرفتند و احمد الجبوری در دقیقه ۷۹ توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا اختلاف را به ۲ گل برساند.

شاگردان رضا مهاجری که خیال نداشتند با اختلاف اندک به پیروزی برسند خیلی زود به گل پنجم رسید، در دقیقه ۸۱ شهرام سالاری توامست روی یک فرار سریع گل سوم خود و پنجم تیمش را به ثمر برساند.

تیم خیبر که قصد داشت جشنواره‌ای از گل در این بازی راه بیندازد در دقیقه ۹۰ توسط میثم آقایی گل ششم را به ثمر رساند.

سید علی اصغر مومنی به کمک‌های دانیال باشنده و اسماعیل احمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

️ترکیب تیم‌های استقلال ملاثانی و خیبر خرم آباد

استقلال: علی کردانی، امید صیدالی، رضا آنتیک، احسان علوان‌زاده، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل شاخه، میلاد پاک پرور

خیبر: کوروش ملکی، حسین ابرقویی نژاد، فرید امیری، امیرحسین عسکری، مهرداد قنبری، شهرام سالاری، علیرضا دغاغله، مهدی کیانی، سینا خادم‌پور، حسن مرادی‌فر، حمیدرضا طاهرخانی
تیم خیبر خرم آباد با این برد ۷۳ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور باقی ماند تا با یک امتیاز از ۲ بازی باقی مانده به لیگ برتر صعود کند.

نظر شما