شناسهٔ خبر: 66942510 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ویدیو مقایسه گلکسی A35 و گلکسی A55؛ کدام برنده جنگ خانوادگی سامسونگ است؟

صاحب‌خبر -

اگر برای انتخاب بین Galaxy A35 و Galaxy A55 تردید دارید، نگران نباشید؛ با تماشای ویدیو مقایسه گلکسی آ 35 و گلکسی آ 55 جواب همه سوال‌هایتان را می‌گیرید.

بنا به جدیدترین اخبار تکنولوژی، مدتی قبل نسل جدید گوشی‌های میانرده سامسونگ با عنوان گلکسی A35 و گلکسی A55 عرضه شدند تا این سری را از لحاظ کیفیت ساخت، توان پردازشی و نرم‌افزار دست کم یک پله بالاتر ببرند. با این حال، مثل همیشه قیمت‌گذاری محصولات در بازار ایران عاملی تعیین‌کننده برای علاقه‌مندانی است که به دنبال خرید جدیدترین گوشی‌های بازارند و از طرفی دیگر، شباهت‌های زیاد بین این دو گوشی هم‌خانواده انتخاب بین آن‌ها را سخت می‌کند. به همین دلیل، قبل از خرید حتماً باید نگاهی دقیق به گلکسی آ 35 و گلکسی آ 55 داشته باشید.

مقایسه ویدیویی گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ

برای این‌که در تصمیم‌گیری برای خرید یکی از دو میانرده جدید سامسونگ مطمئن شوید، می‌توانید ویدیو مقایسه گلکسی A35 و گلکسی A55 را تماشا کنید. ما در این ویدیو جوانب مختلف این دو گوشی را زیر ذره‌بین برده‌ایم و آن‌ها به‌صورت کامل با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم؛ بدون شک با لحاظ قیمت کنونی آن‌ها در بازار موبایل ایران.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، میانرده‌های جدید سری گلکسی از نظر مشخصات شباهت زیادی به یکدیگر دارند. از جمله مشخصات مشترک آن‌ها می‌توان به نمایشگر 6.6 اینچی سوپر امولد 120 هرتزی با رزولوشن 1080 در 2340، محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس، اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6.1 و تعدادی از دوربین‌ها اشاره کرد. به‌طور دقیق‌تر، هر دو گوشی از دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره می‌برند. با وجود این، برای A35 دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سلفی 13 در نظر گفته شده و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سلفی 32 مگاپیکسلی به A55 اختصاص داده شده است.

بررسی‌های ویدیویی دیگر در گجت نیوز:
بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید ویدیویی بسیار دیدنی از ماجراجویی یک روزه با سامسونگ گلکسی S23 FE در دل طبیعت بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس بررسی ویدیویی گوشی های وکال؛‌ Vocal V0 و Vocal V1

نظر شما