شناسهٔ خبر: 66941718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عصر امروز صورت گرفت

بازدید مشترک شهردار کرمانشاه و رئیس پلیس استان از سطح شهر

شهردار کرمانشاه و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه نشست مشترک امروز از سطح شهر بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ظهر امروز _ پنجشنبه دهم خرداد _ برای شرکت در نشست مشترک با نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه مهمان شهرداری کرمانشاه بودند.

در این جلسه مشترک که همراه با همدلی و همراهی بود نظرات و پیشنهاداتی از طرف فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و شهردار کرمانشاه مطرح شد که مورد استقبال طرفین واقع شد و نهایتاً مقرر شد برای بهبود شرایط زندگی شهروندان کرمانشاهی اقدامات مشترکی در حوزه‌های پیشگیری از جرم، ترافیک، حقوق شهروندی و فرهنگ ترافیکی به صورت مشترک انجام شود و تفاهم نامه‌ای نیز در این خصوص تهیه و به امضای طرفین برسد.

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در جهت توسعه همکاری و تعامل با هدف خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به شهروندان کرمانشاهی امروز جلسه‌ای با شهردار کرمانشاه داشتیم و در این جلسه چند مسئله مهم مطرح شد.

وی افزود: یکی از مسائل مهم، بحث انضباط شهری و اقدامات مشترکی است که باید انجام شود و مسئله مهم دیگر بحث حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه بود که باید به‌صورت مشترک کمیته فنی در این خصوص تشکیل شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: مسئله مهم دیگری که در جلسه امروز با شهردار کرمانشاه مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد به‌صورت مشترک بر روی آن کار کنیم بحث پیشگیری از جرم و در واقع طراحی محیطی برای پیشگیری از جرم بود.

وی گفت: نتیجه جلسه امروز همراه با همدلی همراه بود و نقاط مشترک فراوانی داشتیم؛ انعقاد یک تفاهم‌نامه برای پیشبرد امور یکی از دستاوردهای این جلسه بود که پس از تهیه تفاهم نامه جزئیات مفاد آن را به صورت مشترک و همراه شهردار کرمانشاه به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

حاجیان گفت: بر اساس توافق اولیه مقرر شد ۴ کمیته به فعالیت بپردازند که در این کمیته‌ها هر کدام شرح وظایف مشخصی دارند که با همکاری انتظامی شهر کرمانشاه و شهرداری کرمانشاه انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: بخشی از مسائل مطرح شده در این جلسه جزو وظایف سازمانی تعدادی از پلیس‌های تخصصی فراجا است که بر اساس یک برنامه مدون با همکاری سازمانهای مرتبط در شهرداری کرمانشاه انجام خواهد شد

نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: امروز نشست مفیدی در خدمت سردار مهدی حاجیان فرماندهی انتظامی استان بودیم که با دیدگاه‌های علمی ایشان خوشبختانه به یک تفاهمی رسیدیم.

وی افزود: بر اساس نقطه نظرات مشترک به این تفاهم رسیدیم که در حوزه‌های پیشگیری از جرم, ترافیک و حمل و نقل شهر کرمانشاه، فرهنگ سازی در مورد رفتار ترافیکی و حقوق شهروندی کارهای مشترکی انجام دهیم.

شهردار کرمانشاه گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه برقرار است و ما از دیدگاه‌های علمی و توسعه‌ای که سردار حاجیان دارند بسیار برخورد شدیم.

وی گفت: از همکاری و حمایت فرمانده انتظامی استان و مجموعه فراجا در کرمانشاه بسیار سپاسگزار هستیم

به گزارش خبرنگار ایمنا در ادامه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و شهردار کرمانشاه بازدید مشترکی از سطح شهر کرمانشاه به عمل آوردند

در این بازدید ابتدا از رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه که توسط شهرداری کرمانشاه در حال اجرا است بازدید شد سپس از ایستگاه راهنمایی و رانندگی در میدان آزادی و طرح پایش تصویری ترافیک بازدید به عمل آمد

در ادامه شهردار کرمانشاه و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به کلانتری ۱۲ کرمانشاه رفتند و از امکانات جدید پلیس جهت پایش انتظامی نقاط حادثه خیز بازدید به عمل آوردند.

نظر شما