شناسهٔ خبر: 66941589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ادعای معاون وزیر کشور: طبق آخرین نظرسنجی ها میزان مشارکت در انتخابات بالای ۷۰ درصد خواهد بود

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات کشور بیان اینکه در زمینه برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نداریم و نخواهیم داشت، گفت: انشاءالله براساس نظرسنجی‌هایی که صورت می‌گیرد، شاهد یک انتخابات رقابتی و پرشور باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید مجید میراحمدی رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات کشور روز پنجشنبه در حاشیه اولین روز ثبت‌نام از نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:به میزانی که آمادگی زیرساختی در کشور فراهم شده است، امکان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نداریم و نخواهیم داشت، افزود: انشاءالله براساس نظرسنجی هایی که صورت می گیرد شاهد یک انتخابات رقابتی و پرشور باشیم.

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات کشور در پاسخ به سوالی درباره روند آماده سازی برگزاری انتخابات در خارج از کشور تصریح کرد: این موضوع در حوزه ستاد برگزاری انتخابات است که با کمک وزارت خارجه این روند شروع شده است.

میراحمدی با بیان اینکه طبق آخرین نظرسنجی ها میزان مشارکت در انتخابات بالای ۷۰ درصد خواهد بود، گفت: این نظرسنجی از طریق وزارت ارشاد به ما ارائه شده و سه روز پیش به ما اعلام شده است.

 
 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما