شناسهٔ خبر: 66941580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان مشهد

اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد تعیین شدند.

صاحب‌خبر -

تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد در جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی شهرستان مشهد گفت:  ۱۸۰ نفر از معتمدین شهر در اولین مرحله انتخاب شدند، ۸۳ نفر از این جمع یک مرحله پیشرفت کردند و این جلسه هم با حضور ۳۰ نفر از معتمدین شهر برگزار شد.

داوری افزود: ما بر اساس قانون باید امروز ۹ نفر از معتمدین رو از میان ۳۰ کاندید انتخاب کنیم، ۸ مورد توسط اعضا و یک نفر هم توسط شورای استان انتخاب می شوند.

وی گفت: تجربه‌ای که ما در انتخابات مجلس به دست آوردیم استقرار کمیته رصد و نظارت بود، کمیته‌ای که در تمام ساعات انتخابات به طور بر خط شعبات را رصد می کرد و باز هم قطعا از این کارگروه استفاده خواهیم کرد.

فرماندار مشهد افزود: جانمایی شعب را از فردا شروع خواهیم کرد، ۲۰ درصد شعب را نسبت به انتخابات قبل افزایش خواهیم داد. آسیب شناسی‌هایی انجام شده که انشالله بتوانیم مشارکت بیشتر را نسبت به دوره مشابه رقم بزنیم.

در پایان این جلسه آقایان موحدیان، شادکام، قلندر شریف، میرزایی شهرابی، آصفی، فخریان، کلایی و خانم رحمانی به عنوان ۸ عضو اصلی و آقایان روشنک، زارع صفت، تشکری، مادرشاهیان و حسن زاده نامقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نظر شما