شناسهٔ خبر: 66940845 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

قوانین خوبی در حوزه مسکن تصویب شده است/ لزوم ایجاد مشوق برای جذب سرمایه گذار

خانه ملت

منتخب مردم بناب و خوشه مهر در مجلس گفت: اگرچه مجلس یازدهم قوانین خوبی در حوزه مالیات و مسکن تصویب کرده است اما مشکل کشور صرفا با مجموع تمامی منابعی -که از اجرای این قوانین حاصل خواهد شد- حل نمی‌شود، لذا باید اعمال مشوق‌های متعدد و جذب سرمایه‌گذار مشکلات اقتصادی را حل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده»، محمد باقری بنابی با اشاره به اینکه چه موضوعاتی باید اولویت‌های اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: بنظرم در اصلاح نظام اقتصادی کشور از بین بردن تحریم‌ها نقش دارد به همین دلیل مجلس دوازدهم باید فکری هم برای رفع تحریم‌ها کند، در واقع مجلس دوازدهم باید برای حل مشکل تحریم‌ها با دیپلماسی قوی و استفاده از نیروهای کارآمد تدابیر اتخاذ کرد.

منتخب مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی عدم حضور سرمایه‌گذاران خارجی در کشور و ایجاد مشکلات متعدد برای تبادل ارز ناشی از تحریم‌های موجود است، افزود: ناترازی نگران‌کننده حوزه بنزین، برق، گاز و... همگی به‌دلیل عدم سرمایه‌گذاری خارجی در کشور و حضور کم رنگ سرمایه‌گذاران داخلی برای در دست گرفتن این موارد است.

وی با بیان اینکه رشد تولید اقتصادی با آمدن پول به کشور محقق خواهد شد، افزود: با این اوصاف برای حل مشکلات اقتصادی یا باید تحریم‌ها را دور زد یا آن‌ها را خنثی کرد چراکه در غیر این صورت ما هر قدر هم قانون تصویب کنیم مشکلات بصورت کامل حل نخواهند شد.

باقری اضافه کرد: اگرچه مجلس یازدهم قوانین خوبی در حوزه مالیات و مسکن تصویب کرده است اما مشکل کشور صرفا با مجموع تمامی منابعی -که از اجرای این قوانین حاصل خواهد شد- حل نمی‌شود، لذا باید اعمال مشوق‌های متعدد و جذب سرمایه‌گذار مشکلات اقتصادی را حل کرد و به یقین رفتن در مسیری غیر از این به معنای آب در هاون کوبیدن است و عملا فایده‌ای ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما