شناسهٔ خبر: 66940063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت بیش از ۱۰۰ هزار تخلف جاده‌ای در آذربایجان‌غربی

سامانه ثبت تخلفات عبور ومرور در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی از ابتدای سال‌جاری بیش از ۱۰۰ هزار تخلف جاده ای ثبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت:از ابتدای سال‌جاری بیش از ۱۰۰ هزار تخلف جاده ای توسط سامانه ثبت تخلفات عبور ومرور در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی ثبت شده است.

علی امامی با اشاره به اینکه ۴۱ سامانه ثبت تخلفات عبور ومرور در سطح جاده‌های استان فعال هستند، اظهار کرد: در دو ماه گذشته از سالجاری بیش از ۲۱ میلیون و۳۴۱ هزار پلاک توسط این سامانه‌ها خوانده شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۶ دستگاه دوربین عکسبرداری ثابت در محورهای آذربایجان غربی فعال هستند، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۴ سامانه توزین در حال حرکت استان، بیش از یک میلیون و ۲۸۲ هزار پلاک خوانده و تخلف ۳۳۱۵ پلاک را نیز ثبت کرده اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۱۱۴ سامانه تردد شمار در استان فعال است، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۳۸۴ هزار تردد بین استانی توسط این دستگاه‌ها ثبت شده که به‌طور میانگین متوسط تردد روزانه در محورهای مواصلاتی استان ۵۸۵۶ تردد است.

امامی ادامه داد: از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون تعداد ۳۳۳۱ تماس با سامانه تلفن گویا و پاسخگویی ۱۴۱ انجام شده که از این تعداد به ۲۷۸۰ تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شد.

 

نظر شما