شناسهٔ خبر: 66939994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأمین مسکن محرومان و نهضت ملی مسکن دغدغه و اولویت شهیدرئیسی بود

فرماندار شهرستان پیرانشهر گفت: شهید آیت‌الله رئیسی همواره در خصوص تامین مسکن محرومین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور دغدغه داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خضر کاک‌درویشی در اولین جلسه شورای مسکن پیرانشهر با تسلیت شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی همواره در خصوص تأمین مسکن محرومین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور دغدغه داشتند.

وی افزود: باید تلاش کنیم راه شهیدان و مسائل حوزه تأمین مسکن مردم با جدیت و به صورت شبانه‌روزی پیگیری شود.

فرماندار شهرستان پیرانشهر ساخت مسکن را اولویت اول این شهرستان عنوان کرد و بر تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان تأکید کرد.

کاک‌درویشی آسان‌کاری برای استفاده از تسهیلات ساخت و مقاوم‌سازی مسکن روستایی را با کمک و همکاری تمامی دستگاه‌های متولی امر و اجرای مصوبات جلسه شورای مسکن مورد تأکید قرار داد.

کریم معروفی رئیس بنیاد مسکن شهرستان پیرانشهر نیز در این جلسه با بیان تشکیل پرونده برای ۶۵۷ نفر جهت پرداخت تسهیلات مسکن روستایی اظهار کرد: از این تعداد ۲۴۱ نفر جهت پرداخت تسهیلات در بانک‌های عامل عقد قرارداد صورت گرفته که همزمان با اجرای عملیات ساخت واحدهای مسکونی این افراد در روستاها، تسهیلات آنها نیز در مرحله پرداخت قرار گرفته است.

نظر شما