شناسهٔ خبر: 66939513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیوند اعضا صدرا در جمع بیمارستان های برتر کشور قرار گرفت

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابو علی سینا‌ی صدرا درجه عالی را از سوی وزارت بهداشت دریافت کرد.

صاحب‌خبر -

خسروی رئیس بیمارستان ابوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، گفت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در ارزیابی دوسالانه، ۸ بیمارستان از بین بیمارستان‌های سراسر کشور را با رتبه عالی معرفی کرده که بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضا ابوعلی سینا از استان فارس برای نخستین بار رتبه ۷ را در گروه بیمارستان‌های با درجه عالی کسب کرد.
به گفته خسروی شاخص‌های متعددی در حوزه مختلف از جمله درمان، ایمنی بیمار، حوزه تشخیص، حوزه‌های مدیریتی، مالی و حسابداری، حوزه خدمات به بیماران ملاک این سنجش قرار گیرد که در نهایت کسب امتیاز خوب در این شاخص‌ها سبب کسب رتبه عالی برای این بیمارستان شده است.
بیمارستان ابوعلی سینا در سال ۱۳۹۶ با بخش پیوند کبد راه اندازی شد و توانست با توان تخصصی و فوق تخصصی در انجام بالای ۴۰۰ پیوند کبد در سال به عنوان مرکز برتر پیوند در خاورمیانه و در دنیا از نظر تعداد پیوند در سال دست یابد.
در حال حاضر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابو علی سینا‌ی صدرا با ۳۲۰ تخت فعّال و ۲۵ بخش تخصصی و فوق تخصصی داخلی در حال خدمات رسانی به بیماران است.

<div id="video-display-embed-code_11172371"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248028/11172371?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما