شناسهٔ خبر: 66939083 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اجرای پنجمین محفل انس با قرآن در مدینه + عکس

پنجمین محفل انس با قرآن کریم در مدینه با حضور کاروان قرآنی حج شب گذشته در مجموعه حیاة‌الهدی مدینه‌النبی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، پنجمین محفل انس با قرآن کریم در مدینه با حضور کاروان قرآنی حج شب گذشته، چهارشنبه ۹خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲ در مجموعه حیاة الهدی مدینه النبی با حضور مهدی عادلی و مسعود موحدی‌راد از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور برگزار شد.

در ابتدای این محفل مهدی عادلی، قاری بین‌المللی کشورمان آیات ۶۴ تا ۶۹ سوره نساء و آیات پایانی سوره بینه و سپس مسعود موحدی‌راد آیات ۱۰۱ تا ۱۰۸ سوره انبیا را تلاوت کرد.

اجرای این برنامه را علی صالحی‌متین سرپرست کاروان قرآنی نور کشورمان به عهده داشت. پایان بخش این برنامه قرآنی اجرای گروه تواشیح العباد بود.

ادامه این محفل، تلاوت آیاتی از سوره احزاب توسط مهدی عادلی، قاری بین‌المللی و پایان‌بخش این برنامه، طرح سوالات قرآنی از زائران و اعطای جوایز بود و در انتها سوره‌های حمد و توحید با مشارکت زائران حاضر جمع‌خوانی شد.

یادآور می‌شود در کاروان امسال، حامد شاکرنژاد از خراسان‌رضوی، مهدی عادلی از تهران، سیدکریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان‌رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سیدرضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان‌رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت‌سعید، خلیل سعیدی و محمدامین سبهانی خالص حضور دارند. سرپرستی کاروان نور نیز به عهده علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران است.

انتهای پیام

نظر شما