شناسهٔ خبر: 66938629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در اولین جلسه ستاد انتخابات فارس مطرح شد؛

ضرورت وقایع نگاری مثبت و منفی برگزاری انتخابات

در اولین جلسه ستاد انتخابات فارس مطرح شد؛ اعضا و روسای کمیته های تخصصی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اولین جلسه ستاد انتخابات فارس مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، استاندار فارس برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات توصیه هایی به اعضا این ستاد کرد و  با بیان اینکه تمایلات فردی و گرایشات سیاسی امری طبیعی و غیر قابل انکار است ، گفت: ۴ مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت مورد توجه قرار  گیرد و همگی متعهد هستیم از نظر مردم به عنوان امانت صیانت کنیم.

محمدهادی ایمانیه بر ضرورت تشکیل تیم فکری افزایش مشارکت با رویکرد انتخابات رئیس دولت چهاردهم تاکید کرد و گفت: در کنار افزایش مشارکت، تامین امنیت این دوره از انتخابات نیز همانند دوره‌های گذشته مهم است که با درایت حافظان امنیت به نحو احسن تامین خواهد شد.

 وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی به عنوان یکی از پایه‌های افزایش مشارکت و اعتماد مردم به حاکمیت همواره مورد توجه بوده است، خواستار برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع رسانی، حداقل سه مرتبه در هفته شد و افزود: یکی از بهترین عملکردهای اطلاع رسانی و جهاد تبیین در یک سال گذشته مربوط به استان فارس بوده است پس این انتظار می‌رود که همچون گذشته با تشکیل شورای اطلاع رسانی و شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها، پرقدرت در میدان اطلاع رسانی باشند و انعکاس اخبار امیدآفرین و همچنین اقدامات انجام شده در طی مدت ۳ سال مجاهدت شهید جمهور، آنطور که شایسته است انجام گیرد؛ استفاده از همه ظرفیت‌ها و موفقیت در این زمینه منجر به افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد.

 وی در بخش دیگر سخنان خود به مذاکرات انجام شده برای افزایش تعداد شعب سیار اخذ رای در سطح استان هم اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد شعب سیار میزان دسترسی مردم به شعب اخذ رای را تسهیل می‌کند.

 ایمانیه از ۸ رئیس کمیته سیاسی فناوری حقوقی امنیتی استعلامات و حراست اطلاع رسانی مالی و پشتیبانی و آموزش و پژوهش خواست ضمن حفظ اختیارات از موازیک کاری‌های احتمالی جلوگیری به عمل آورند تا با هم افزایی شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

 وی بر ضرورت وقایع نگاری مثبت و منفی برگزاری انتخابات نیز تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: در جریان برگزاری انتخابات و حتی پس از آن نقاط مثبت و منفی می‌بایست ثبت شود. نقاط منفی با بررسی‌ها و پژوهش‌های تخصصی مرتفع گردد و از طریق مدیریت دانش، فضایی فراهم تا به مدیران و مجریان بعدی این تجربیات به نحو احسن منتقل شود.

 استاندار فارس همچنین خواستار رفع حداکثری موانع نرم‌افزاری موجود در سازمان در راستای برگزاری انتخابات شد و در پایان سخنان خود بر ضرورت هماهنگی، هم افزایی و همکاری کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان با مجموعه قضایی در راستای پاسخ به شکایات تاکید کرد.

 در پایان این جلسه اسماعیل قزل سفلی به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، محمد رضایی به عنوان دبیر ستاد و رئیس کمیته سیاسی، سید حمید موسوی به عنوان رئیس کمیته استعلامات و حراست، رضا نجابت به عنوان رئیس کمیته حقوقی، عباس فرج‌زاده به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی، محسن نعمتی به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، محمدعلی فاضلی به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات، وحید شعبانی به عنوان رئیس کمیته امنیتی، هادی بسطام به عنوان رئیس کمیته آموزش و پژوهش و سید عباس هاشمی، محمدعلی حسینی، محمد کاظمی، رقیه هاشم‌نیا، سعید محقق معتضدی، سجاد جباری و علیرضا شریفی نیز به عنوان عضو ستاد معرفی شدند و احکام خود را از نماینده عالی دولت در استان فارس دریافت کردند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما