شناسهٔ خبر: 66937869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تولید روزانه ۵ تن نخ و ۳۳ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی مازندران

روزانه ۵ تن نخ و ۳۳ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی مازندران تولید می‌شود.

صاحب‌خبر -

تولید روزانه ۵ تن نخ و ۳۳ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بپاس حمایت‌های شهید جمهور در احیای صنایع، کارگران نساجی مازندران در قائم شهر با برگزاری آئین بزرگداشت شهدای خدمت در این واحد تولیدی از خدمات و حمایت‌های سیدالشهدای دولت خدمت، آیت الله شهید رئیسی در احیای صنعت نساجی مازندران تجلیل و تکریم کردند.

مدیرعامل کارخانه نساجی مازندران در این مراسم گفت: این کارخانه که به دلیل مشکلات عدیده در آستانه تعطیلی و فروش قرار داشت ورود و حمایت آیت الله شهید رئیسی و واگذاری این صنعت به هیئت حمایت از صنایع، زمینه ساز نجات و احیای کارخانه نساجی مازندران شده است. نیکو افزود: احیای نساجی مازندران به عنوان دستاورد دولت سیزدهم که قبل از آن با مشکلات عدیده قادر به اداره کارخانه و پرداخت حقوق و حق بیمه کارگران و هزینه‌های جاری کارخانه نبوده با سفر‌های پرخیر و برکت شهید جمهور شرایط این مجموعه عظیم صنعتی با به روز شدن پرداخت به موقع حقوق و بیمه و هزینه‌های جاری، متحول و کارخانه احیاء و به سوددهی رسید و مطالبات سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز پرداخت و تسویه حساب شده است.

مدیرعامل کارخانه نساجی مازندران نصب ماشین آلات خط چاپ و رنگرزی و تکمیل به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان که ساله‌های متمادی در کارخانه خاک می‌خورد از اتفاقات بزرگ در راستای احیای صنعت نساجی مازندران بود که با بهره برداری نهایی این واحد سالیانه ۱۲۰ میلیارد تومان برای کارخانه درآمدزایی خواهد داشت.

تولید روزانه ۵ تن نخ و ۳۳ هزار متر پارچه در کارخانه نساجی مازندراننیکو یادآور شد: در حال حاضر کارخانه نساجی مازندران با ۵۱۰ کارگر روزانه با تولید پنج تن نخ و ۳۳ هزار متر پارچه، ظرفیت چاپ و رنگرزی و تکمیل ۱۶۰ هزار متر پارچه را دارد و با راه اندازی این مجموعه ۲۰۰ کارگر جدید مشغول به کار خواهند شد.

مدیر کل سرمایه گذاری استانداری مازندران هم در این جلسه تشکیل هیئت حمایت از صنایع را اقدام ارزشمند آیت الله رئیسی شهید احیاگر صنایع نام برد که اختصاص و تزریق ۳۵ میلیارد تومان سرمایه از سوی بنیاد برکت به دستور رئیس جمهور شهید، حمایت عملی دولت سیزدهم در اجرای طرح احیای صنعت نساجی مازندران رقم خورد.

بخشی افزود: در سفر اول ریاست جمهوری شهید رئیسی به استان مازندران ۱۱ هزار میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل راه اندازی و احیای صنایع در مازندران اختصاص یافت که با تخصیص و تزریق به موقع، کل اعتبارات به صورت صد درصدی جذب شد.

مدیر کل سرمایه گذاری استانداری مازندران یادآور شد: در سفر دوم ریاست جمهوری به خاطر جذب اعتبارات سفر نخست این بار ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیز برای حمایت و کمک در امر تولید۶۰۰ واحد صنعتی استان مازندران اختصاص یافت.

در ادامه این آیین باشکوه آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر با تجلیل از خدمات ماندگار شهید جمهور در عرصه تولید و صنعت گفت: پاسداشت واقعی و تداوم راه سیدالشهدای خدمت، فقط در انتخابات پیش رو و با انتخاب فرد همسو و همفکر و هم جهت با آیت الله شهید رئیسی تحقق خواهد یافت.

در پایان این مراسم کارگران نساجی مازندران عهد بستند که با تلاش و کار در سنگر تولید همواره قدردان حمایت‌های شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی خواهند بود.

نظر شما