شناسهٔ خبر: 66937586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان:

مکتب رئیس جمهور شهید ادامه دارد/تاریخ مملو از فراز و نشیب است

حجت الاسلام دیلم: اگر چه در اتفاقی ناگوار آیت الله رئیسی را از دست دادیم، اما مکتب و ‌راه او را که خدمتگزاری به مردم است، شاگردان بسیاری همچون استانداران، فرمانداران و مسئولین خدوم دولت انقلابی ادامه می دهند.

صاحب‌خبر -

مکتب رئیس جمهور شهید ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام محمد دیلم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: تاریخ انقلاب مملو از فراز و نشیب است، ولی انقلاب ایران اسلامی توانست با سربلندی از تمام بحران‌ها عبور کند.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان گلستان افزود: امام خمینی (ره) در سخنانی تصریح می‌کنند؛ اگر رجایی و باهنر به شهادت رسیدند و رفتند، خدای رجایی و باهنر هست؛ در دوران انقلاب بارها شاهد شهادت انسان‌های خدوم، مؤثر و تأثیرگذار بودیم و همچنان انقلاب اسلامی استوار ایستاده است. 

وی گفت: اگر چه در این اتفاق ناگوار آیت الله رئیسی را از دست دادیم، اما مکتب و ‌راه او را که خدمتگزاری به مردم است، شاگردان بسیار همچون استانداران، فرمانداران و مسئولین خدوم دولت انقلابی  ادامه می دهند.

وی ضمن اشاره به فرازهایی از سخنان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در تبیین اهداف انقلاب، با تأکید بر این که جنگ انقلاب جنگ عقیده بوده و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) تصریح می‌کنند؛ تا شرک و کفر است مبارزه است و تا مبارزه است ما هم هستیم؛ ما باید در جنگ اعتقادی‌مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان راه بیندازیم؛ ملت بزرگ ایران قطعاً با حمایت، ایستادگی و مقاومت، سختی‌های جنگ را به شیرینی شکست دشمنان خدا تبدیل خواهد کرد. 

حجت الاسلام دیلم با تأکید بر این که خدا وقتی می‌خواهد فرد و ملتی را بیدار کند، با ابتلا بیدارش می‌سازد، خاطرنشان کرد: مملکت ما مملکت امام‌زمان (عج) است و امروز پرچم به دست مقام معظم رهبری است؛ آنچه مسلم است این است که باید مؤمنانه به مسائل و ابتلائات نگاه کنیم؛ اگر در این ابتلائات دچار ناامیدی شدیم، نشان می‌دهد که مؤمنانه به مسائل نگاه نکرده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما