شناسهٔ خبر: 66937365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری ۱۸ اوباش متهم به درگیری مسلحانه در مشهد

۱۸ نفر از عوامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بخش احمد آباد مشهد، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

دستگیری ۱۸ متهم درگیری مسلحانه اوباش در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی گفت: نیرو‌های انتظامی بخش احمد‌آباد گزارشی از تیراندازی خونین عاملان نزاع مسلحانه دریافت کردند که برای ایجاد رعب و وحشت در منطقه، لوله‌ های سلاح را به سوی مردم گرفته بودند. 

سردار احمد نگهبان افزود: این افرادِ شرور، به طرف خودروی پلیس نیز آتش گشودند و یکی از افسران فراجا را هم هدف اصابت گلوله قرار دادند و ۱۹ نفر از شهروندان و ۸ تن از طرفین نزاع مسلحانه خون‌ بار با شلیک گلوله‌ های ساچمه‌ ای از سلاح‌ های وینچستر و دولول نقش بر زمین شدند.

وی با عنوان اینکه نزاع فقط به‌ خاطر ادعای ایجاد مزاحمت برای یک دختر جوان شکل گرفته است، ادامه داد: ماموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۸ تن از متهمان به شرارت و ایجاد رعب و وحشت را در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه در نقاط مختلف شهر مشهد به دام انداختند و یک نفر دیگر از آنان را هم در منطقه مُلک آباد دستگیر کردند.

نگهبان گفت: در این عملیات گسترده، ۳ قبضه سلاح شکاری وینچستر و دولول نیز کشف شد و ۵ فروشگاهی که عاملان شرارت از آن مکان‌ ها برای وحشت آفرینی و درگیری استفاده کرده بودند نیز با دستور مقام قضایی پلمب شد.

نظر شما