شناسهٔ خبر: 66936894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعزام کاپیتان یزدانی و یارانش به مجارستان

تیم منتخب کشتی آزاد ایران که بعد از ماه‌ها حسن یزدانی را با خود به همراه دارد، پانزدهم خرداد ماه تهران را به مقصد بوداپست ترک خواهد کرد. تیم منتخب کشتی آزاد ایران که بعد از ماه‌ها حسن یزدانی را با خود به همراه دارد، پانزدهم خرداد ماه تهران را به مقصد بوداپست ترک خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، بوداپست یک هفته دیگر میزبان دومین و آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۴ است. مسابقه‌ای که طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه در کشور مجارستان برگزار می‌شود و کشتی‌گیران مطرح زیادی در هر دو رشته آزاد و فرنگی برای بهبود جایگاه خود در رنکینگ UWW، در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

برای ایران اما داستان جدای از رنک کشتی‌گیران، جنبه دیگری هم خواهد داشت و تکلیف یک وزن آزاد و سه وزن کشتی فرنگی برای حضور در بازی‌های المپیک مشخص خواهد شد.

در این تورنمنت قرار است ایران در ۸۶ کیلوگرم آزاد به همراه سه وزن ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم ملی‌پوشان المپیکی خود را بشناسد.

شاگردان محسن کاوه برای حضور در این تورنمنت ۱۵ خرداد و تیم حسن رنگرز هم ۱۷ خرداد راهی مجارستان خواهند شد.

علی مومنی در ۵۷ کیلو، شهداد خسروی در ۶۱ کیلو، عباس ابراهیم‌زاده در ۶۵ کیلو، محمدعلی عموزاد در ۷۰ کیلو، علی رضایی در ۷۴ کیلو، عادل پناهیان در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلو و ابوالفضل بابالو در ۹۷ کیلوگرم نمایندگان آزادکار ایران اعزامی به این رقابت‌ها هستند که با هدایت محسن کاوه (سرمربی) و احسان امینی در این تورنمنت کشتی خواهند گرفت.

تیم فرنگی را هم در ۵۵ کیلو پویا دادمرز، در ۶۰ کیلو امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن‌نژاد در ۶۳ کیلو میثم دلخانی، در ۶۷ کیلو محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی، در ۷۲ کیلو دانیال سهرابی، در ۷۷ کیلو محمدعلی گرایی و محمدرضا مختاری، در ۸۲ کیلو اشکان سعادتی‌فر، در ۸۷ کیلو محمدحسین محمودی، در ۹۷ کیلو شایان حبیب زارع و احتمالا محمدهادی ساروی و در ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی با سرمربیگری حسن رنگرز و مربیگری حسن حسین‌زاده تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما