شناسهٔ خبر: 66936329 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

کافه‌های معروف شیراز رو در سایت پی جو بیابید

صاحب‌خبر -
 کافه‌هایی که می‌توانید ساعت‌های طولانی در فضای دنج و دل انگیز آن‌ها بنشینید و گرم صحبت‌های عمیق با دوستان شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا این کافه‌ها را بررسی کنیم.بهترینکافی شاپ در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران را در سایت پی جو بیابید.

کافه لئو؛ یکی از کافه‌های معروف شیراز با سبک ایتالیایی
کافه لئو را می‌توان یکی از کافه‌های معروف شیراز با سبک و سیاق ایتالیایی به شمار آورد. به توصیه سایت پی جو اگر شما عاشق غذاهای ایتالیایی هستید و می‌خواهید میان وعده‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های خوش طعم ایتالیایی را با طعم اصیل شان بچشید، باید به کافه لئو بروید. این کافه در معالی آباد شیراز واقع شده است و تا ساعت 12 شب پذیرای شماست.کافه و فست فود در شیراز و سایر شهرها را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

کافه عمارت شاپوری؛ یکی از کافه‌های معروف شیراز به سبک تاریخی
اگر عاشق سبک و سیاق تاریخی هستید و می‌خواهید به حال و هوای گذشته‌های دور بروید، کافه عمارت شاپوری بهترین گزینه ای است که از طرف سایت پی جو به شما معرفی می‌شود. پی جو کافه عمارت شاپوری را یکی از کافه‌های معروف شیراز با سبک و سیاق سنتی می‌داند. شما می‌توانید در این عمارت تاریخی بنشینید و از نوشیدن چای نبات و کیک دارچین و سپری کردن زمان در دل تاریخ لذت ببرید. منوی این کافه شامل انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و پیش غذاهای خوشمزه می‌شود و از بابت سفارش دهی غذا محدودیتی ندارید. کافه عمارت شاپوری در خیابان کریم خان زند شیراز واقع شده است.

کافه گفتگو؛ یکی از کافه‌های معروف شیراز برای گپ‌های دوستانه
کافه گردی یکی از تفریحات اصلی شیرازی‌های خوش ذوق است و به عقیده سایت پی جو، هیچ لذتی بالاتر از نشستن در فضایی دنج، نوشیدن یک فنجان چای و غرق شدن در دل یک گفتگوی عمیق آن هم در کافه‌های معروف شیراز نیست. کافه گفتگو یکی از کافه‌های معروف شیراز است که فضایی دوستانه و دلنشین را برای جمع‌های خودمانی فراهم آورده است. این کافه دارای محیطی روباز می‌باشد و در حوالی پل معالی آباد و جنب ایستگاه مترو واقع شده است.

کافه استریت لانژ؛ کافه ای با حال و هوای فرانسه
کافه استریت لانژ یکی از کافه‌های معروف شیراز است که با وارد شدن به آن حس و حالی از وارد شدن به یک کافه فرانسوی به شما دست خواهد داد. به عقیده سایت پی جو این کافه خوشمزه ترین صبحانه‌ها را سرو می‌کند و دکوراسیون بسیار ویژه و خاصی دارد. کافه استریت لانژ در مجتمع الماس شهر واقع شده است.

معروف ترین کافه‌های شیراز
معروف ترین کافه‌های شیراز

کافه "این"؛ کافه ای با طعم خوش کیک‌های خانگی
کافه "این" یکی از کافه‌های معروف شیراز است که در آن می‌توانید طعم دلپذیر کیک‌های خانگی را بچشید. این کافه دارای فضایی لوکس و شیک می‌باشد و علاوه بر دسر و نوشیدنی، شام و ناهار نیز سرو می‌کند. شما می‌توانید از محیط این کافه برای برگزاری جشن‌های خود استفاده کنید. کافه "این" در خیابان معالی آباد شیراز واقع شده است.

کافه یوگا؛ یک کافه باکلاس و لاکچری در شیراز
به دنبال معروف ترین کافه شیراز برای قرارهای خاص هستید؟ کافه یوگا را انتخاب کنید. کافه یوگا به واسطه فضای مدرن و لوکسی که دارد یک کافه عالی برای قرارهای کاری ویژه و قرارهای عاشقانه خاص است. دکوراسیون داخلی مجلل این کافه را یکی از طراحان خبره شرکت فراری دیزاین کرده است! بنابراین واجب است برای یک بار هم که شده سری به کافه یوگا بزنید. این کافه در میدان احسان شیراز واقع شده است.

کلام پایانی
اگر قرار باشد کافه‌های معروف شیراز را لیست کنیم، باید یک لیست بلند بالا تهیه کنیم که احتمالا تمامی هم ندارد. بهترین کافه‌های معروف شیراز سایت پی جو در این مطلب به شما معرفی شدند. پی جو به عنوان قوی ترین مرجع معرفی مشاغل در شیراز و کلان شهرهای ایران، معرف بهترین‌ها در هر زمینه ای به شما عزیزان می‌باشد.
 

نظر شما