شناسهٔ خبر: 66936300 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایتنا | لینک خبر

برترین مجموعه تعمیرات موبایل در تهران

اگر گوشی موبایل شما با مشکلی روبرو شد، فارغ از هرگونه برند تولید کننده، می‌توانید بر روی تخصص کارشناسان ماناتل حساب کنید.

صاحب‌خبر -
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


گوشی‌های هوشمند هر چقدر هم که باکیفیت و محبوب باشند، ممکن است به دلایل مختلف نیاز به تعمیر پیدا کنند. از طرفی تعمیر موبایل، رابطه مستقیم با تخصص دارد و رعایت مواردی مانند استفاده از قطعات مرغوب برای آن بسیار پراهمیت است. به همین دلیل افراد زیادی سؤال می‌کنند که برترین مجموعه تعمیرات موبایل در تهران کدام است؟ در مقاله پیش رو مجموعه‌ای را معرفی خواهیم کرد که همه ویژگی‌های یک مجموعه برتر در زمینه ارائه خدمات تعمیر گوشی را در خود گرد آورده است.
 

مجموعه برتر تعمیرات موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟


قبل از معرفی برترین مرکز تعمیر موبایل، لازم دانستیم به این نکته اشاره کنیم که از نظر اکثریت قریب به اتفاق کاربران موبایل، مجموعه‌ای برتر است که به کلیه نیازهای مشتریان توجه کند. یعنی علاوه بر تعمیر گوشی به صورت حرفه‌ای و در کمال صداقت، قیمت مناسبی نیز برای خدمات خود در نظر بگیرد.
از سوی دیگر با توجه به این که امروزه موبایل به یک وسیله شخصی ضروری تبدیل شده است، سرعت ارائه خدمات تعمیر موبایل نیز بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این با توجه به پرمشغله بودن زندگی مدرن، اغلب افراد از وقت‌گیر بودن پروسه رفت و آمد به مراکز تعمیر گوشی رضایت ندارند؛ بنابراین یک مجموعه برتر، باید برای این قضیه نیز چاره اندیشی کند.
 

برترین مجموعه تعمیرات موبایل در تهران


شرکت ماناتل پارس، نمایندگی رسمی فروش سه برند مشهور اپل، سامسونگ و شیائومی را بر عهده دارد؛ همچنین در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر انواع گوشی موبایل فعالیت می‌کند.
ماناتل پارس، بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه واردات، فروش، گارانتی و همچنین تعمیرات موبایل دارد. این مرکز از کادر مجرب و متخصصان حرفه‌ای برای تعمیرات گوشی بهره می‌برد و همواره توانسته است، رضایت مشتریان را جلب کند. مزایای ماناتل به اینها ختم نمی‌شود؛ در قسمت‌های بعد این مجموعه را بیشتر معرفی خواهیم کرد.
 

مزایای برترین مجموعه تعمیرات موبایل در تهران

 

تعمیر تخصصی موبایل با مناسب‌ترین قیمت، مزیت اصلی برترین مجموعه تعمیرات موبایل تهران به شمار می‌رود. در ادامه سایر مزایای سپردن کار تعمیر موبایل به ماناتل پارس را بیان می‌کنیم:
 

خدمات غیر حضوری به همراه پیک رایگان


برای استفاده از خدمات ماناتل، لازم نیست که حتماً به صورت حضوری مراجعه کنید. این مجموعه به منظور رفاه حال مشتریان خود سرویس رایگان تحویل و ارسال را در نظر گرفته است.
سرویس رایگان بدین معناست که پیک به درب منزل شما مراجعه کرده، گوشی خراب را تحویل می‌گیرد و رسید ارائه می‌دهد. پس از تعمیر موبایل نیز گوشی سالم توسط پیک به شما تحویل داده می‌شود.
 

سرعت ارائه خدمات


بسته به نوع گوشی موبایل و میزان خرابی آن، پروسه تعمیر، بین 2 ساعت تا حداکثر 4 روز کاری طول می‌کشد. تعمیر گوشی و تحویل آن به مشتری در اسرع وقت یکی از مواردی است که همواره در دستور کار قرار دارد.
 

استفاده از قطعات اورجینال


آنچه بیش از هر چیز بر کیفیت تعمیر موبایل تأثیر می‌گذارد، استفاده از قطعات اصل متناسب با برند و مدل گوشی است. مزیت مهم ماناتل این است که اولاً از متخصصان حرفه‌ای بهره می‌برد که قطعات اورجینال هر گوشی را کاملاً می‌شناسند؛ ثانیاً شرکت نام برده، نماینده رسمی بهترین برندهای تولیدکننده تلفن همراه است و مشکلی برای تأمین قطعات اصل ندارد.
 

گارانتی خدمات تعمیر موبایل


برترین مجموعه تعمیرات موبایل در تهران، قطعات تعویض شده گوشی را به مدت 6 ماه گارانتی می‌کند. یعنی اگر در طی این مدت مشکلی برای گوشی تعمیر شده پیش آید، شرکت، مسئولیت آن را می‌پذیرد. شایان ذکر است که فرم ضمانت در هنگام تحویل گوشی تعمیر شده در اختیار مشتری قرار گرفته، تکمیل و امضاء (توسط مشتری و نماینده مرکز) می‌گردد.
 

خدمات بهترین مجموعه تعمیرات موبایل


مجموعه ماناتل، کلیه خدمات مربوط به تعمیر موبایل و تعویض قطعات را انجام می‌دهد. این خدمات تعمیراتی را می‌توان به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم کرد.
بخشی از مهم‌ترین خدمات بهترین مجموعه تعمیرات موبایل عبارتند از:
   - رفع مشکل آب‌خوردگی گوشی
   - تعمیر گوشی ضربه خورده و ال سی دی شکسته
   - رفع مشکل خاموش شدن موبایل
   - تعمیر باتری و تعویض آن
   - تعمیر دوربین گوشی
   - رفع مشکل عدم آنتن‌دهی موبایل
   - حل ایراد هنگ کردن گوشی
   - تعمیر تاچ گوشی
   - تعمیر CPU گوشی موبایل
   - تعمیر هارد گوشی
   - تعمیر اسپیکر و میکروفون گوشی
 

فرآیند ارائه خدمات مجموعه برتر تعمیر موبایل در تهران

 

خدمات برترین مجموعه تعمیرات موبایل تهران، طی مراحل زیر انجام می‌گیرد:
 

1.ثبت درخواست آنلاین تعمیر گوشی


برای ثبت درخواست تعمیر گوشی به صورت آنلاین، کافی است، به سایت ماناتل پارس مراجعه و از منوی خدمات، گزینه فرم درخواست تعمیر را انتخاب کنید. در این فرم، اطلاعاتی مانند مشخصات دستگاه تلفن همراه و نوع خرابی درج می‌گردند. ناگفته نماند که امکان درخواست تعمیر موبایل از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری نیز وجود دارد.
 

2.تماس کارشناسان و ارائه مشاوره


پس از تکمیل فرم و ارسال درخواست، کارشناسان مجموعه با شما تماس گرفته، مشاوره‌ مورد نیاز و هماهنگی‌های لازم جهت دریافت گوشی را انجام می‌دهند.
 

3.ارسال سرویس و دریافت گوشی نیازمند تعمیر


در اسرع وقت، پیک به محل مد نظر مشتری فرستاده شده، گوشی را تحویل گرفته و به مرکز تعمیر موبایل انتقال می‌دهد. همان طور که گفتیم، این مرحله، هزینه‌ای ندارد.
 

4.استعلام هزینه تعمیر گوشی


پروسه عیب‌‌یابی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی به صورت کاملاً تخصصی در مجموعه ماناتل انجام می‌گیرد. بر این اساس هزینه تقریبی تعمیر موبایل نیز برآورد شده و به اطلاع مشتری می‌رسد.
 

5.تعمیر گوشی


کارشناسان و متخصصان برترین مجموعه تعمیرات موبایل، نهایت تلاش خود را به کار می‌برند که گوشی تلفن همراه را با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر کنند.
 

6.تحویل گوشی تعمیر شده توسط پیک در محل


پس از طی شدن فرآیند تعمیر گوشی نیز نیاز به مراجعه حضوری ندارید. مجدداً پیک رایگان به محل اعزام شده و گوشی سالم را همراه با گارانتی معتبر به شما تحویل می‌دهد.
 

جمع بندی


در مقاله ارائه شده، تلاش نمودیم شما مخاطبان گرامی را با برترین مجموعه تعمیرات موبایل در تهران آشنا کنیم. در این راستا مهم‌ترین ویژگی‌ها، مزایا و خدمات ماناتل پارس بیان شد. تخصص، کیفیت، استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی مطمئن، سرعت ارائه خدمات و هزینه مناسب، مهم‌ترین مزایای مجموعه معرفی شده هستند. در نهایت اگر گوشی موبایل شما با مشکلی روبرو شد، فارغ از هرگونه برند تولید کننده، می‌توانید بر روی تخصص کارشناسان ماناتل حساب کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما