شناسهٔ خبر: 66936160 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

نقاش ایرانی با مجموعه «سَرزندگی» در رویداد بریکس

صاحب‌خبر -

12:45

آیدا رزاق‌زاده نقاش ایرانی به رویداد بریکس ۲۰۲۴ در کشور روسیه دعوت شد.
به گزارش ایرنا، آیدا رزاق‌زاده نقاش و بازیگر ایرانی به عنوان هنرمند نقاش با مجموعه نقاشی «سَرزندگی» به رویداد اتحادیه زنان کارآفرین کشورهای عضو بریکس ۲۰۲۴ دعوت شد. این مجموعه، شامل ۵ تابلو نقاشی با تکنیک رنگ روغن و منتقل‌کننده مفهومی مشترک از همکاری و انتقال انرژی است.
رویداد بریکس BRICS، در پی فراهم کردن محیطی دوستانه، پذیرای نمایندگان بخش‌های ملی، محافل تجاری، اجتماعی و دولتی و هنری کشورهای توسعه یافته عضو بریکس است تا ضمن بحث و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های جدید در زمینه پیشرفت کارآفرینی زنان در این مجمع، از فرصت فوق‌العاده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بریکس و زنان کارآفرین در کشورهای عضو استفاده و ارتباطات تجاری و دوستانه مفیدی برقرار کنند.
بریکس ۲۰۲۴ از ۲ تا ۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۳ تا ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳) در کشور روسیه برگزار خواهد شد.
رزاق‌زاده پیش از این رویداد، با ۷ اثر تجسمی، جایزه «زن پیشرو در تعالی هنر» بیست‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی زنان برتر در دبی را از دستان مایا ماسک دریافت کرده و در سال۲۰۲۴ به عنوان نماینده هنری ایران، برای حمایت از بانوان هنرمند کشورش، نمایشگاه گروهی از نقاشان زن را در این رویداد ترتیب داده است. آثار رزاق‌زاده تاکنون در نمایشگاه‌های آرت‌فیر بارسلونا، گالری ایده، نگارخانه لاله، گالری ابتدا و… به نمایش درآمده است.

برچسب‌ها:

نظر شما