شناسهٔ خبر: 66935775 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب در فضای بین‌المللی

اقتصاد ایران: نامه مهم رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا چند ساعت پس از انتشار تاکنون بازتاب‌های وسیعی در فضای بین‌المللی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  گروه بین‌الملل، رهبر انقلاب بامداد امروز پنج‌شنبه نامه مهمی خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منتشر کردند که تاکنون بازتاب‌های وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی داشته و کاربران انگلیسی‌زبان شبکه‌های اجتماعی و شخصیت‌ها و مقامات مختلف نیز به آن واکنش نشان دادند.

دانشگاه‌های آمریکا از اوایل اردیبهشت به نشانه اعتراض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شاهد اعتراض‌هایی است که از نگاه ناظران، نمونه آن در دهه ۱۹۶۰ میلادی و اعتراض‌های دانشگاه‌های این کشور به جنگ ویتنام دیده شده‌بود.

این اعتراض‌ها در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا به نسل‌کشی صهیونیست‌ها تا جایی پیش رفت که دامنه آن برخی دیگر از کشورهای غربی استرالیا (دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی)، کانادا (دانشگاه‌های مک‌گیل و کنکوردیا)، فرانسه (مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس و دانشگاه سوربن)، ایتالیا (دانشگاه ساپینزا)، انگلیس (دانشگاه‌های لیدز، کالج لندن و دانشگاه وارویک) و غیره کشیده‌شد.

فاکس‌نیوز: رهبر ایران از دانشجویان آمریکا قدردانی کرد / «شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید»

وب‌سایت شبکه «فاکس‌نیوز» متن کامل نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا را با تیتر «رهبر ایران از دانشجویان آمریکا به علت ایستادن در سمت درست تاریخ قدردانی کرد» منتشر کرد.

علاوه وبر فاکس‌نیوز، وب‌سایت صهیونیستی «جروزالم‌پست» نیز نامه رهبری به دانشجویان آمریکا را منتشر کرد.

فاکس‌نیوز: رهبر ایران از دانشجویان آمریکا قدردانی کرد

واکنش رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز با بازنشر متن نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «اگر آیت الله را راضی کرده‌اید، آمریکا را از دست داده‌اید»

بازتاب نامه رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکا در فضای بین‌المللی

بازتاب نامه مهم رهبری به دانشجویان آمریکا در «تایمزِ اسرائیل» و «نیویورک پُست»

وب‌سایت صهیونیستی «تایمز اسرائیل» و روزنامه آمریکایی «نیویورک‌پُست» هم به نامه مهم رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا پرداختند.

نیویورک‌پُست این بخش از نامه رهبری خطاب به دانشجویان آمریکایی که «شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید…و شما اکنون بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده‌اید» و تایمزِ اسرائیل نیز علاوه بر این بخش‌ها، این قسمت که «سردمداران صهیونیسم بین‌المللی... این مقاومت انسانی و شجاعانه (محور مقاومت) را تروریسم معرفی کردند..» را برجسته کردند.

نظر شما