شناسهٔ خبر: 66935143 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز پنجشنبه دهم خرداد_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با افت و خیز همراه است.

سورن پلاس (فول) و سورن پلاس (ESP) از محصولات شرکت ایران خودرو، به ترتیب با پنج میلیون تومان و هفت میلیون تومان افزایش و قیمت ۷۱۷ میلیون تومان و ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات دیگر این شرکت با کاهش شدید ۲۱ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۹ میلیون تومان می‌توان خرید کرد.

وانت پادرا (دوگانه سوز) و شاهین اتوماتیک G از محصولات داخلی شرکت سایپا، به ترتیب ۴۴ میلیون تومان و هشت میلیون تومان ریزش داشتند و به قیمت ۷۲۸ میلیون تومان و ۸۱۲ میلیون تومان گزارش می‌شوند.

تارا اتوماتیک V۴ از دسته محصولات داخلی، با رشذ ۱۸ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۹ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۷ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۸۰۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۷۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۲۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۲ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۹ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۷ میلیون تومان، وانت زامیاد گازسوز (رادیال) با قیمت ۶۲۷ میلیون تومان، چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز بیشتر محصولات با نوسان قیمت همراه است.

فیدلیتینفره) و فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصولات لوکس شرکت بهمن موتور، کاهش ۴۰ میلیون تومانی را امروز تجربه کردند و به قیمت‌های یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

لاماری ایما با رشد ۶۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیاردو ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

رسپکت۲ از دسته محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور با افت ۴۸ میلیون تومانی امروز به قیمت یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد+ جدول

نظر شما