شناسهٔ خبر: 66935136 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رئیس جامعه المصطفی العالمیه مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی؛ پرچم دار دفاع از مظلومان/ ویژگی‌های رئیس جمهور آینده

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید وحدت‎‌آفرین باشد، گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو، فردی مخلص، ولایی، ساده زیست، پرتلاش و بی حاشیه را انتخاب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه در گردهمایی اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با موضوع «وعده صادق، عروج شهدای خدمت، تحولات جهانی» که شب گذشته در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور خدوم و مردمی و همراهان گرامی ایشان که شخصیت‌های برجسته‌ای برای انقلاب اسلامی بودند، اظهار داشت: شهید عبدالهیان سخنگو و صدای مقاومت اسلامی در عرصه جهانی، شهید آل هاشم شخصیتی محبوب و مردمی و الگو برای مسئولین و مردم و استاندار آذربایجان شرقی جوان و پرتلاش بود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به اینکه جبران خلاء و ثلمه شهید رئیسی و هیئت همراه بسیار دشوار است، ابراز کرد: از خداوند مسئلت داریم برای نظام این خلاء را جبران کند؛ یقینا اثری که در خون شهیدان قرار دارد آثار بیشتری از حیات آنها دارد؛ بعد از شهادت شهدای خدمت فضای خاصی به نفع جمهوری اسلامی در داخل و خارج کشور شکل گرفت و احساسات مردم عزیز در شهر‌هایی که پیکر شهیدان تشییع شد بسیار تحت تاثیر قرار گرفت.

انقلاب اسلامی؛ پرچم دار دفاع از مظلومان/ ویژگی‌های مهم رئیس جمهور آینده

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه اعلام تسلیت و پیام‌هایی که توسط سران کشور‌ها به ایران ارسال شد و تعداد گروه‌هایی که برای تشییع پیکر شهدا آمده بودند، چشمگیر بود، گفت: در برخی کشور‌ها مانند اندونزی نماز میت غیابی برای شهدا حادثه اخیر خواندند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهایی مانند هندوستان برای ابراز همدردی با مردم ایران اعلام عزای عمومی شد، تصریح کرد: در خیلی از کشور‌ها به شهدای خدمت ابراز محبت و برای شهدا مراسماتی مردمی برگزار شد؛ نمایندگان جامعه المصطفی در سراسر دنیا گزارش دادند که گروه‌های مردمی در اقصی نقاط دنیا به برگزاری مجالس عزا برای شهدای خدمت اقدام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، حرکتی جهانی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی محصور در یک سرزمین خاص نیست و در راستای رسالت انبیاء الهی قرار دارد و امواج انقلاب اسلامی در دل‌های آزادی خواه و معنویت خواه امتداد پیدا کرد، امروز به لطف خداوند و در اثر حوادث اخیر و بعد از ماجرای غزه و بطور خاص عملیات وعده صادق، اقتدار و عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی برای ملت‌ها و دولت‌ها اثبات شده است.

رئیس جامعه المصطفی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی، پرچم دار دفاع از مظلومان در دنیا است و به این عنوان در بین جهانیان شناخته شده است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی ارزش‌های اخلاقی را زیر پا گذاشته و حامیان این رژیم جنایتکار چهل هزار تن بمب‌های ویرانگر را در اختیار رژیم جانی اسرائیل قرار دادند.

وی با بیان اینکه آمریکا و هم دستانش در مقابل جبهه آزادی خواهان قرار گرفتند، افزود: اظهار محبت مردمی و دولتی کشور‌های جهان به جمهوری اسلامی به خاطر این است که تحولی در جهان صورت گرفته و دنیا در حال گذار تمدنی است و از تمدن فرسوده و رو به افول غربی عبور کرده و به سمت تمدن اسلامی پیش می‌رود.

انقلاب اسلامی؛ پرچم دار دفاع از مظلومان/ ویژگی‌های مهم رئیس جمهور آینده

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به اینکه از مجموع دویست و پنج کشور دنیا، صد و چند کشور مستعمره کشور‌های غربی و آمریکا هستند، اضافه کرد: کانون حرکت عدالت‌خواهانه جهان اکنون ایران است و قلب‌های بسیاری از مردم جهان با جمهوری اسلامی است؛ دنیا در حال عبور به سمت تمدن معنوی و الهی است و حوادث وعده صادق و مشابه آن، نشانه‌های تحقق این تمدن جدید است.

رئیس جامعه المصطفی با تاکید بر اینکه دشمنی‌هایی که با جمهوری اسلامی می‌شود صرفا اختلاف سیاسی و اقتصادی نیست، ابراز کرد: مسئله بسیار عمیق‌تر است و دنیا به سمت افق جدید حرکت می‌کند و انقلاب اسلامی آغازی برای پیچ تاریخی است و حوادث اخیر نشانه این واقعیت است.

وی ضمن بیان اینکه اطمینان مردم در حوادث اخیر ناشی از حضور جایگاه رهبری در جامعه است، گفت: مسئولان خدوم، پرتلاش و بی ادعا که خود را وقف خدمت به مردم کردند، اسوه و الگویی برای مسئولان تراز انقلاب اسلامی و مایه سرافرازی جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن تاکید بر اینکه رئیس جمهور آینده جمهوری اسلامی باید وحدت میان مردم را تقویت کند، گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری فردی مخلص، ولایی، ساده زیست، پرتلاش، بی حاشیه و فردی که همه وجود خود را وقف خدمت کند انتخاب کنند.

نظر شما