شناسهٔ خبر: 66934027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کردستان میزبان مسابقات جام پرچم روستاییان کشور

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان گفت: مسابقات ملی جام پرچم در سه رشته از اول تا هجدهم مردادماه به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

 شهرام عظیمی در نشست تخصصی مسئولین ورزش استان و وزارت ورزش و جوانان به منظور بررسی میزبانی سنندج از مسابقات جام فوتبال روستایی اظهار کرد:  این مسابقات از اول تا هجدهم مردادماه به میزبانی استان کردستان در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری و بومی محلی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:  که به همین منظور تاکنون چندین بازدید میدانی از مسائل سخت‌افزاری و محل اسکان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین بنا شد از تمامی ظرفیت‌های موجود در دفتر توسعه ورزش همگانی و روستایی وزارتخانه به منظور غنی‌سازی کمیته‌ها نیز استفاده شود و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم مسابقات را به گونه‌ای که شایسته بچه‌های روستایی و عشایری است برگزار کنیم.

عظیمی خاطرنشان ساخت: مسابقات جام پرچم در سه رشته مینی فوتبال، پرتاب وزنه و کاراته ویژه ورزش‌دوستان روستا و عشایر برگزار می‌شود.

نظر شما