شناسهٔ خبر: 66933566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

تاکید به همزمانی پرسپولیس و استقلال تا ثانیه آخر

دبیر سازمان لیگ تا ثانیه آخر پیگیر همزمانی در شروع دو مسابقه تیم‌های بالانشین جدول بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شانس پرسپولیس و استقلال برای کسب قهرمانی موجب شده تا سازمان لیگ هم حساسیت جدی روی همزمانی سه هفته آخر برای شروع همزمان بازی‌ها داشته باشد که پیگیری بیشتری برای این مسئله در هفته 29 اتفاق افتاد و محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر و سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با تماس‌های مداوم به دنبال اجرای این اتفاق بود.

کشوری‌فرد که در هفته بیست و نُهم لیگ برتر دیدار آلومینیوم و سپاهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک را از نزدیک مشاهده کرد و اتفاقات این بازی را زیر نظر داشت، بیشتر از این مسابقه حواس خود را معطوف به دیدار تیم‌های بالا و پایین جدول کرده بود تا مسابقات به طور همزمان انجام شود.

2028157

وقتی خبر تاخیر در شروع بازی شمس‌آذر و پرسپولیس به دلیل خاموش شدن پروژکتور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به دبیر سازمان لیگ رسید، او طی تماس‌های مکرر با نمایندگان برگزاری این دیدار و همچنین بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان در استادیوم آزادی، تاکید داشت که باید این دو بازی به طور همزمان آغاز شوند تا مشکلی به وجود نیاید.

با وجود اینکه بازی آلومینیوم و سپاهان و همچنین پنج مسابقه دیگر آغاز شده بود، کشوری‌فرد پیگیر شروع همزمان دو بازی پرسپولیس و استقلال در شهرهای قزوین و تهران بود تا بحث خاصی بین دو باشگاه به وجود نیاید و حاشیه‌ای شکل نگیرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما