شناسهٔ خبر: 66932849 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

المپیاکوس قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد

بنفش‌پوشان فلورانس در دومین حضور متوالی‌شان در فینال تورنمنت درجه سه اروپا هم ناکام ماندند تا حریف یونانی‌شان جام را در خانه نگه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی فینال رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا (تورنمنت درجه سه یوفا پس از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا) شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در شهر آتن یونان میان تیم‌های فیورنتینای ایتالیا و المپیاکوس یونان برگزار شد که این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های معمول، در وقت‌های اضافی با برتری یک بر صفر نماینده کشور میزبان به پایان رسید.

تنها گل این مسابقه توسط ایوب الکعبی مهاجم مراکشی تیم المپیاکوس در دقیقه ۱۱۶ به ثمر رسید تا تیمش اولین تیم در تاریخ فوتبال یونان باشد که موفق به کسب یک عنوان اروپایی می‌شود.

در سمت مقابل، اما فیورنتینا که فصل گذشته هم به فینال رسیده و مغلوب وستهام شده بود یک بار دیگر به ایستگاهی پایانی لیگ کنفرانس رسید، اما نتوانست به دومین تیم ایتالیایی فاتح لیگ این رقابت‌ها پس از رم تبدیل شود.

با این پیروزی، شاگردان خوسه لوئیس مندلیبار اسپانیایی ضمن قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا، پاداش آن که حضور در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپای فصل آینده است را به دست آوردند. مندلیبار فصل گذشته با سویا موفق به فتح لیگ اروپا شده بود و اکنون با یک تیم دیگر، یک جام اروپایی دیگر را به دست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما