شناسهٔ خبر: 66932808 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

مرکز تتا: شرکت پخش فراورده‌های نفتی دلایل کارشناسی برای قطع سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی را ارائه کند

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی، پیرامون قطع شدن سهمیه سوخت رانندگان فعال تاکسی‌های اینترنتی، خواستار ارائه دلایل کارشناسی این شرکت به مرکز تتا برای بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، روز گذشته چهارشنبه نهم خردادماه در خبری اعلام کرد که این مرکز از کسب‌وکارهای فعال در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم حمایت می کند.(خبر)

تاکسی های اینترنتی یکی از کسب و کارهایی است که مرکز تتا از آن حمایت می کند.

در همین راستا و به منظور رفع مشکل سوخت رانندگان تاکسی های اینترنتی، رئیس این مرکز در نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی، خواستار ارائه دلایل کارشناسی آن شرکت برای بررسی به مرکز تتا شده است که مشروح آن به شرح ذیل است:

همانطور که مستحضرید تجارت الکترونیکی یکی از رشته های اقتصادی رو به رشد در کلیه کشورهای جهان است که در ایران نیز به لطف خدا و با همت دولت سیزدهم این رشد در سال ۱۴۰۱ به ۴۸ درصد و در سال گذشته به ۷۴ درصد رسیده است.

نوآوری شرکت های تجارت الکترونیکی به خصوص در سال های اخیر باعث شده که مردم کشور در بسیاری از حوزه ها طعم خدمت رسانی خوب را بچشند و علاوه بر ایجاد رضایت و سهولت باعث کاهش قیمت تمام شده نیز گردیده است.

نمونه مهم و ملموس این کسب و کارها شرکت های تاکسی اینترنتی هستند که در سال های قبل توانستند با ایفای نقش پلتفرمی علاوه بر ایجاد بستر اشتغال تعداد قابل توجهی از هموطنان زمینه شفافیت در این صنعت را نیز فراهم آورند به گونه ای که در حال حاضر امکان صحت سنجی برای سفرها امکان محاسبه دقیق مسافت پیموده شده توسط خودرو کرایه دریافتی توسط راننده رضایت مشتریان و حتى ساعات کاری هر یک از رانندگان به راحتی میسر است.

متأسفانه طبق اعلام آن شرکت، در سال جاری سهمیه سوخت رانندگان فعال در این شرکت ها قطع شده که این اقدام باعث ایجاد نارضایتی گسترده برای مردم و رانندگان خودروهای فعال در این پلتفرم ها خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است در زمانی که فعالیت این شرکت ها تضمین کننده شفافیت ۱۰۰ درصدی و نیز اصابت حمایت های دولت به آحاد مردم است، این اقدام به نوعی یعنی تنبیه فعالیت شفاف و تشویق فعالیت غیر شفاف. همچنین در سالی که مزین به نام مردم است، اثر اقتصادی این تصمیم در صنعت تاکسی اینترنتی آسیب دیدن چند صد هزار نفر از هموطنان ماست که در کسوت راننده مشغول به فعالیت هستند.

لذا خواهشمند است در خصوص تصمیم اتخاذ شده با توجه به این موضوع که وزارت صنعت، معدن و تجارت و به طور مشخص مرکز توسعه تجارت الکترونیکی متولی توسعه و حمایت از کسب و کارهای اینترنتی دلایل کارشناسی خود را برای بررسی به این مرکز ارائه نمایید.

مرکز تتا: شرکت پخش فراورده‌های نفتی دلایل کارشناسی برای قطع سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی ارائه کند

انتهای پیام

نظر شما