شناسهٔ خبر: 66932688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای ستاد انتخابات استان زنجان معرفی شدند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با صدور احکامی، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را منصوب و معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان،با شروع فرآیند اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دستور وزیر کشور، فعالیت ستاد انتخابات استان نیز به طور رسمی آغاز شد.

در این راستا محسن افشارچی استاندار زنجان طی احکامی، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را منصوب کرد.

بر این اساس طبق احکام جداگانه ابوالفضل رفیعی به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است و ولی الله رحیمی به عنوان دبیر ستاد و رئیس کمیته سیاسی، مرتضی شهامی به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و اصغر یاسر به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات معرفی شدند.

همچنین باقر سپهری به عنوان رئیس کمیته امنیتی، بهروز احمدی به عنوان رئیس کمیته اجرایی، یونس اسکندری به عنوان رئیس کمیته آموزش، صفدر اسماعیلی به عنوان رئیس کمیته حقوقی، مهدی ورقائی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی، پریسا فتحعلی بیگلو به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و مهدی ژاله‌چیان به عنوان عضو ستاد انتخابات منصوب شدند.

طبق اعلام وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما