شناسهٔ خبر: 66932481 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تصویب سند بحث‌برانگیز درباره سبک پوشش

در جلسه بعد از ظهر امروز سه‌شنبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، سند ملی سبک پوشش اسلامی-ایرانی، اساسنامه شورای‌عالی نوجوانان و جوانان و اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف به تصویب نهایی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک، در جلسه بعد از ظهر امروز سه‌شنبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، سند ملی سبک پوشش اسلامی-ایرانی، اساسنامه شورای‌عالی نوجوانان و جوانان و اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف به تصویب نهایی رسید.

در جلسه امروز همچنین گزارشی از وضعیت رشد علمی جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورها ارائه و تاکید شد با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تولید علم و نگارش مقالات علمی بر مبنای حل مشکلات کشور، صرف نگارش مقاله در رشد علمی کشور اصالت نداشته و مقالات باید معطوف به حل مسائل و تامین نیازهای کشور باشند. بر همین اساس مقرر شد آیین‌نامه نحوه ارتقای اساتید تکامل یافته و در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بررسی و تصویب شود.

دکتر مخبر نیز در این جلسه، بر تسریع در جمع‌بندی مباحث مطرح شده و تهیه طرحی جامع، بر اساس منویات مقام معظم رهبری، برای طرح و تصویب در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد.

در پایان جلسه امروز نیز خسروپناه با گرامیداشت یاد رئیس جمهور فقید، با بیان اینکه ایشان نسبت به شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات آن توجه ویژه‌ای داشت، گفت: همه مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که پیش از شهادت آیت‌الله رئیسی به تصویب رسیده بودند، از سوی ایشان امضا و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده بود و هیچ مصوبه بر زمین مانده‌ای نداریم.

 

نظر شما