شناسهٔ خبر: 66931563 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس دوازدهم:

تمامی وجدان‌های بیدار جهانی جنایات جنگی اسرائیل را محکوم می‌کنند

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح ضمن محکومیت این جنایت جنگی اظهارکرد: در طول بیش از ۶ ماه گذشته، جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داشته و این رژیم بیش‌ازپیش گستاخ شده است و جنایت جنگی خود را تشدید کرده است.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به حمله ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح ضمن محکومیت این جنایت جنگی اظهارکرد: در طول بیش از ۶ ماه گذشته، جنایات رژیم صهیونیستی ادامه داشته و این رژیم بیش‌ازپیش گستاخ شده است و جنایت جنگی خود را تشدید کرده است. پیش‌تر این رژیم اذعان می‌داشت که تنها به مقرهای جبهه مقاومت و حماس حمله می‌کند و درصدد کشتار غیرنظامیان نیست. این ادعاها همواره به سبب توجیه جنایات جنگی و وحشیانه علیه مردم بی‌پناه بود چراکه در عمل کشتار مردم اهمیتی برایشان ند‌ارد. 
وی افزود: امروز دیگر رژیم صهیونیستی سعی در توجیه جنایات خود ندارد و وقیحانه به اعمال نادرست خود می‌پردازد. اقدامات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی امروز برای تمامی جهانیان آشکار است و در دیدگاه تمامی مردم دنیا، چادرها و خیمه‌های اردوگاه رفح را مورد تجاوز قرار می‌دهند. 
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس دوازدهم با تأکید بر‌ لزوم توقف جنایات جنگی تصریح کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه توجیه است. به‌ویژه اکنون‌که درصدد کشتار مردم مظلوم، غیرنظامیان و کودکان بی‌گناه می‌باشد. بنابراین به‌هیچ‌عنوان نباید در برابر این جنایت سکوت کرد و می‌بایست با تمام توان این اقدام ظالمانه را محکوم ساخت. حجت‌الاسلام نقدعلی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی وجدان‌های بیدار جهانی ازجمله دولت‌ها، تشکل‌ها، سازمان‌ها و مدعیان حقوق بشر امروز می‌بایست در مقابل این جنایات موضع‌گیری کنند و با تمام قدرت حملات وحشیانه علیه غیرنظامیان و مردم بی‌پناه را محکوم کنند. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: به طورحتم محکومیت قاطع و اعتراض یک‌صدای جامعه جهانی در توقف این جنایات و جلوگیری از ادامه حملات وحشیانه این رژیم مؤثر واقع خواهد شد.

نظر شما