شناسهٔ خبر: 66931378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی سطح بندی مدارس هیات امنایی در یزد

فرماندار یزد: امسال براساس توانمندی‌ها، شاخصه‌ها و خدماتی که مدارس هیات امنایی ارائه می‌دهند در سه سطح تعریف خواهند شد.

صاحب‌خبر -

بررسی سطح بندی مدارس هیات امنایی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیصد و یکمین جلسه شورای اموزش و پرورش یزد به ریاست فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در محل سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.


سیدمحمدرضا مدرسی در حاشیه این جلسه گفت:در این جلسه در مورد مسئله سطح بندی مدارس هیات امنایی که تا سال‌های گذشته طی یک سطح تعریف شده بودند بحث و تبادل نظر شد.


مدرسی با بیان اینکه امسال براساس توانمندی‌ها، شاخصه‌ها و خدماتی که مدارس هیات امنایی ارائه می‌دهند در سه سطح تعریف خواهند شد.


وی افزود: این مدارس می‌تواند در کیفیت آموزش و فعالیت‌هایی که برای دانش اموزان ارائه می‌شود تاثیر گذار باشند و یک فضای رقابتی را ایجاد تا در سطح بالاتری قرار گیرند.


فرماندار یزد تصریح کرد: اوقات فراغت دانش اموزان و موضوعاتی که در این ایام باید مورد توجه قرار بگیرد از جمله مباحث پرورشی و فرهنگی از دیگر مواردی بود که در این جلسه در خصوص ان‌ها بحث و تبادل نظر شد.


رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان در پایان خاطر نشان کرد با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد در هفته‌های آینده جلسه فوق العاده دیگری برای ارزیابی و بررسی نظرات و پیشنهادات برای بهتر برگزار شدن ایام فراغت دانش آموزان تشکیل شود.

نظر شما