شناسهٔ خبر: 66931336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام محمدحسنی:

شهید آیت‌الله رئیسی سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا داد

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با سفرهای مکرر استانی پیوند مردم و نظام را تقویت کرد و سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا داد، گفت: ایشان با نشستن در کنار مستضعفین، محرومان و پابرهنگان نشان داد که مرد میدان است و شعار مردمی بودن را در عمل نشان داد. 

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش درباره ابعاد شخصیتی و مدیریتی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، گفت: برخی اهل حرف و شعار و بعضی دیگر اهل عمل هستند و شهید جمهور، مرد عمل و حضور فعال در میدان بود.

وی با بیان اینکه ایشان با سفرهای مکرر استانی این موضوع را به اثبات رساند، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با نشستن در کنار مستضعفین، محرومان و پابرهنگان، که انقلاب اسلامی متعلق به آنهاست، نشان داد که مرد عمل است و تنها وعده و شعار نمی‌دهد. 

بیشتر بخوانید: 

شهید آیت‌الله رئیسی، محبوب دل‌ها

حجت‌الاسلام محمدحسنی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، سلطان حاکمیت بر دل‌ها بود. ما تا به حال ندیدیم رئیس‌جمهوری که در مدت کوتاه کمتر از سه سال ریاست جمهوری، به این اندازه سرمایه اجتماعی برای نظام آفریده باشد. 

وی ادامه داد: البته پیش از ایشان بزرگانی بودند که زحمات زیادی در مدت‌ زمان چهار یا هشت سال ریاست جمهوری یا وزارت کشیدند اما شهید آیت‌الله رئیسی در مدت 33 ماه فعالیت توانستند به اندازه 20 سال حضور برخی افراد برای نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم خدمت و اعتماد مردم به نظام را احیا و پیوند امام و امت را تقویت کنند. 

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در مدت فعالیت در جامعه امید‌آفرینی و ایجاد خوش‌بینی کرد، اظهار کرد: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب فرمودند «او مظهر تجلی شعارهای انقلاب و آرمان‌های بلند این مردم بودند». 

یادآور می‌شود، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، یکشنبه؛ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

نظر شما